КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

МАРКЕТИНГ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Маркетингові комунікації

Тип модуля: обов’язковий

Семестр: 8

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: основні елементи маркетингових комунікацій та їх сутність; характеристику учасників маркетингових комунікацій та основні етапи управління комплексом маркетингових комунікацій; сутність та переваги інтегрованих маркетингових комунікацій; основні етапи розвитку реклами; види реклами, засоби та носії реклами;  визначення рекламного звернення та процес його розробки; зміст, форму та структуру рекламного звернення; особливості ефективного рекламного звернення; заходи стимулювання продажу товарів та їх класифікацію; принципи планування заходів стимулюючого характеру; сутність роботи з громадськістю (PR); принципи роботи з контактними аудиторіями; специфічні заходи PR;  форми прямого маркетингу: прямі поштові відправлення, змішані засоби прямого маркетингу та сучасні технології;  особливості прямого маркетингу товарів виробничого призначення;  характерні властивості персонального продажу; психологічні основи комунікацій у процесі персонального продажу;  модель персонального продажу; особливості застосування багаторівневого маркетингу;  відмінності реклами на місці продажу від реклами загального характеру; класифікацію рекламних заходів, їх оцінку та вибір;  особливості планування рекламної діяльності торгового підприємства; сучасні тенденції у сфері роздрібної торгівлі;  визначення та види виставок та ярмарків; заходи маркетингових комунікацій на виставках та ярмарках;  значення упаковки в маркетингових комунікаціях; організаційні особливості служб маркетингових комунікацій;  основні показники, що відображають загальний стан комунікацій та стан їх окремих складових;

вміти: аналізувати конкретне рекламне повідомлення з позиції його місця в системі класифікації реклами; визначати мотиви, закладені в основу змісту рекламного звернення;  визначати цілі та види реклами на різних стадіях життєвого циклу;  розробляти план заходів стимулювання та оцінити ефективність; розробляти план прямого поштового розсилання та оцінити ефективність;  наводити приклади оформлення вітрин та висувати пропозиції щодо покращення їх оформлення;   розробляти заходи рекламування, PR та стимулювання збуту продукції;  розробляти заходи прямого маркетингу, рекламування та оформлення упаковки промислових товарів;  пропонувати основні заходи при організації участі підприємства у виставках та ярмарках;  обґрунтовувати вибір елементів маркетингових комунікацій для розробки інтегрованого плану маркетингових комунікацій;  визначати метод формування бюджету маркетингових комунікацій;  оцінювати ефективність запропонованих комунікаційних заходів.

Програмні результати навчання: ПРН 9, ПРН 10, ПРН 19, ПРН 20

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): бухгалтерський облік, статистика, економіки підприємства, фінансування.

Зміст навчального модуля: Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. Інструменти інтегрованих маркетингових комунікації. Організація ефективних маркетингових комунікацій. Оцінка інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій. Вибір елементів маркетингових комунікацій для розробки інтегрованого плану маркетингових комунікацій. Метод формування бюджету маркетингових комунікацій.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний, графічний тощо.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.