КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

МАРКЕТИНГ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Мікроекономіка.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестр: 2.

Обсяг модуля:загальна кількість годин – 90; кількість кредитів ЄКТС – 3.

Результати навчання:

знати: закономірності прийняття господарських рішень індивідами, домогосподарствами, підприємствами та державою;

вміти: теоретично обґрунтовувати оптимальні економічні рішення в практичній діяльності суб’єктів господарської діяльності;

здатен продемонструвати:розв’язання практичних ситуацій, пов’язаних з прийняттям господарських рішень щодо виробництва, споживання та заощаджень;

володіти навичками: прийняття оптимальних рішень, щодо обсягів, термінів, умов залучення виробничих ресурсів, враховуючи закономірності функціонування ринків ресурсів.

Програмні результати навчання: ПРН 9, ПРН 10, ПРН 19, ПРН 20.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): філософія, політологія та соціологія; вища та прикладна математика; економічна інформатика; макроекономіка; економічна теорія.

Зміст навчального модуля: Предмет, методи та методологія мікроекономіки. Ринковий механізм збалансування попиту та пропозиції. Еластичність попиту та пропозиції. Теорія граничної корисності та поведінки споживача. Теорія виробництва та витрат. Стратегія поведінки фірми на ринку досконалої конкуренції. Особливості поведінки фірми на ринку чистої монополії. Стратегія поведінки фірми на ринку монополістичної конкуренції. Олігополістична структура ринку. Антимонопольна політика. Ринок ресурсів Попит підприємства на ресурси в різних типах ринкових структур. Загальна ринкова рівновага та ефективність. Неспроможність ринку: асиметрична інформація, зовнішні ефекти та суспільні блага.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.