КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ТУРИСТИЧНИЙ БІЗНЕС

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Економіка туризму.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр   7.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: особливості туризму та туристичних послуг як виду економічної діяльності та його місце у національній економіці; економічні основи, функції, цілі, завдання та напрями господарської діяльності туристичних підприємств в ринкових умовах; види економічних ресурсів туристичних підприємств та напрями підвищення ефективності їх використання (основні засоби, оборотні кошти, персонал, нематеріальні активи); інвестиційні ресурси; методи розрахунку поточних витрат туристичних підприємств, чинники та шляхи їх зниження; основні результати діяльності туристичних підприємств та шляхи їх покращення; шляхи підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств; способи мотиваційного впливу, що забезпечують ефективне ведення бізнесу з урахуванням особливостей функціонування ринку туристичних послуг;

вміти: на практиці застосовувати отримані теоретичні знання, що передбачає оволодіння навичками аналітичної та планової діяльності, прийомами здійснення необхідних розрахунків, технікою обґрунтування рішень, способами реалізації мотиваційного впливу.

здатен продемонструвати необхідні теоретичні та практичні знання щодо підвищення ефективності туристичного бізнесу;

володіти навичками сучасними методами та інструментами ведення та підвищення ефективності туристичного бізнесу; самостійно розв’язувати проблеми; роботи в команді, ділового спілкування; пошуку правової та економічної інформації для прийняття обґрунтованих управлінських рішень у сфері туристичного бізнесу.

Програмні результати навчання: ПРН 5, ПРН 10, ПРН 13.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія, макроекономіка, мікроекономіка, економіка підприємства, організація туризму; організація готельного господарства, організація ресторанного господарства, управління витратами, стратегія конкурентоспроможності підприємства.

Зміст навчального модуля:  Туристичне підприємство як структурна одиниця національної економіки. Основні засоби туристичних підприємств. Оборотні кошти туристичних підприємств. Персонал туристичних підприємств, продуктивність та оплата праці. Нематеріальні активи туристичних підприємств. Інвестиційна діяльність туристичних підприємств. Операційні витрати туристичних підприємств. Ціноутворення на туристичних підприємствах. Фінансово-економічні результати діяльності туристичних підприємств. Ефективність діяльності туристичних підприємств.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання:  денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 7).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.