КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» за освітньо-професійною програмою

ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ТА ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Цифровий маркетинг.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр:  1.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: теоретичні та практичні питання щодо комплексного аналізу сучасного маркетингового цифрового середовища та вміння використовувати отримані результати для розробки ефективної маркетингової стратегії компанії з застосуванням інноваційних комунікаційних каналів; особливості розробки воронок продажів у месенджерах, що будуть враховувати специфіку даного каналу комунікацій та цільові групи потенційних споживачів;

вміти: створювати сайти за допомогою WordPress, у тому числі цільових сторінок; оптимізувати тексти, у рамках маркетингової стратегії компанії, залежно від особливостей функціонування конкретного пошуковика; застосовувати ключові інструменти контекстної реклами; знаходити ключові слова та налаштовувати контекстну рекламу залежно від специфіки діяльності компанії;

здатен продемонсотувати: уміння адаптувати сайти під браузери та пристрої; уміння визначати ключові показники ефективності (КРІ) сайту;

володіти навичками: відбору каналів цифрового маркетингу залежну від наявних умов зовнішнього середовища у конкретний період часу; застосовувати інструменти веб-аналітики;

самостійно вирішувати: питання розкручування груп у соціальних мережах; питання лідогенерації та реалізовувати модель CPA (cost per acquisition).

Програмні результати навчання: ПРН4, ПРН8, ПРН11, ПРН14, ПРН18.

Необхідні навчальні компоненти (пререквізити, кореквізити і постреквізити): веб-аналітика, Інтернет речей та електронна комерція, маркетинговий менеджмент, data-mining в маркетингу, ефективність IT-рішень, бізнес аналітика.

Зміст навчального модуля:

Ключові переваги цифрового маркетингу. Роль SEO у сучасних умовах та перспективи її розвитку. Роль аналітики у цифровому маркетингу. Специфіка видачі контекстної реклами у пошукових системах, каналі YouTube, у соціальних мережах, смартфонах, відеореклама, реклама тороговельних кампаній тощо. Екосистема мобільного маркетингу.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, практичний, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, питання для поточного контролю, тести, питання для підсумкового контролю.

Мова навчання:  українська.