КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» за освітньо-професійною програмою

ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ТА ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Інтернет речей та електронна комерція.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр:  1

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: побудову систем Інтернет речей (Ір); сучасні технології електронної комерції; технології безпровідних мереж; хмарні технології; системи зв’язку з рухомими об’єктами; програмування мікроконтролерів;

вміти: створювати інтелектуальні об’єкти для реалізації в системах електронної комерції; об’єднувати інтелектуальні об’єкти між собою та реалізовувати між ними обмін інформацією; реалізовувати взаємодію інтелектуальних об’єктів з навколишнім середовищем та людьми; реалізовувати захист інформації в системах Ір електронної комерції; реалізовувати системи зв’язку з рухомими об’єктами; програмування мікроконтролерів;

здатен продемонструвати: уміння об’єднувати інформаційні системи електронної комерції та об’єкти управління між собою, для отримання оперативних результатів;

володіти навичками: реалізовувати проекти у сфері Ір; застосовувати інструменти у сфері електронної комерції;

самостійно вирішувати: питання пов’язані з безпекою використання Ір та систем електронної комерції.

Програмні результати навчання: ПРН5, ПРН8, ПРН12, ПРН15, ПРН16.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): веб-аналітика, цифровий маркетинг, маркетинговий менеджмент, Data-mining в маркетингу, ефективність IT-рішень.

Зміст навчального модуля

Визначення поняття Ір. Роль кінцевих пристроїв в архітектурі Ір. Приклади і основні області застосування датчиків і актуаторів. Приклади збираємих і оброблюваних даних в Ір-системах. Великі Дані (Big Data). Основні характеристики Великих Даних. Системи електронної комерції.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання:  денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, практичний, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, питання для поточного контролю, тести, питання для підсумкового контролю.

Мова навчання: українська.