КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми

КОМУНІКАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Бізнес-аналітика.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестри:  1

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС– 4.

Результати навчання:  

знати: потреби сучасних підприємств в аналітичній інформації; методи для обробки та аналізу статистичних даних для вирішення актуальних соціально-економічних задач в бізнесі;

вміти: формувати інформаційний простір відповідно до наукових методів первинної обробки інформації;

формувати систему показників, їх взаємозв’язків та проведення оцінки процесів, що відбуваються в бізнес-середовищі;

здатен продемонструвати: вміння застосовувати сучасні методи інтелектуального аналізу даних для моделювання розвитку соціально-економічних систем та процесів;

володіти навичками: прийняття ефективних управлінських рішень на основі аналізу тенденцій основних характеристик сегментів бізнесу; моделювання бізнес-процесів за допомогою новітніх методів; проведення оцінки якості продукції та ефективності бізнес-процесів.

самостійно вирішувати: актуальні наукові задачі та проблеми; питання бізнес-аналітики.

здатність працювати в групі: бути членом колективу при проведенні та обговоренні результатів стратегічного аналізу; приймати участь в колективній розробці бізнес-плану.

Програмні результати навчання:  ПРН 13.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних досліджень з елементами приватної власності,  стратегічний маркетинг.

Зміст навчального модуля

Роль аналітики в бізнесі. Структури даних. Класифікація, розподіл та перетворення даних. Аналіз структури сукупності та її змін. Випадкові величини, гіпотези і висновки – основа бізнес-аналітики. Параметричні та непараметричні методи в бізнес-аналізі. Методи контролю якості продукції. Статистичне оцінювання ефективності бізнес-процесів. Використання методів інтелектуального аналізу даних в бізнес–середовищі.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (усне опитування), тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).

Засоби діагностики навчання: перелік питань для усного опитування, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів, індивідуальні завдання .

Мова навчання: українська.