КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми

КОМУНІКАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Бренд-менеджмент.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестри:   1

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 150; кількість кредитів ЄКТС – 5.

Результати навчання:

знати: основні поняття, види, переваги бренду, принципи його створення; історію виникнення брендингу; методики розробки бренду; специфіку понять ідентичності та індивідуальності бренду; стратегії управління портфелем бренду; організаційні аспекти бренд-менеджменту на сучасних підприємствах; основи вітчизняної та закордонної законодавчої бази з питань бренд-менеджменту;

вміти: розробити програму формування та управління портфелем брендів; визначати вартість бренду;

здатен продемонструвати: уміння провести ситуаційний аналіз ринку брендів; визначати ідентичність та цінність бренду;

володіти навичками застосування методів розрахунку капіталу бренду. розробки заходи попередження потрапляння брендів у «пастки»;

здатність працювати в групі: процес організації процес бренд-менеджменту на підприємстві.

Програмні результати навчання: ПРН.01, ПРН.08, ПРН.17, ПРН.19

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних досліджень з елементами інтелектуальної власності, стратегічний маркетинг, бізнес-аналітика.

Зміст навчального модуля: Бренд-менеджмент в умовах глобалізації. Ідентичність бренду. Індивідуальність бренду. Маркетингові дослідження в брендингу. Управління портфелем брендів. Капітал бренду. Організація процесу створення брендів.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське,  консультація.

Форми навчання:  денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.