КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету індустрії моди (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Художньо-технологічне проектування трикотажних полотен.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестр:    7

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: основні принципи художнього проектування трикотажних полотен; теоретичні питання композиції орнаментальних полотен; способи формування орнаменту; теорію створення орнаментальних полотен; візерункові можливості в’язальних машин;

вміти: розробляти орнаментальні трикотажні полотна з кольоровими, ажурними,рельєфними візерунками на базі полотен різних переплетень; розробляти трикотажні полотна з кольоровими, ажурними, рельєфними візерунками на базі полотен різних переплетень; аналізувати зразки трикотажних полотен;

здатен продемонструвати: вміння вирішувати задачі, пов'язані з розширенням асортименту трикотажних полотен; оцінювати технологічні та візерункові можливості сучасного в’язального обладнання.

Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 2, ПРН 5, ПРН 10, ПРН 11, ПРН 14.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): інформаційні системи та технології, інженерна і комп’ютерна графіка, теорія процесу в’язання трикотажу, технологія виготовлення трикотажних виробів.

Зміст навчального модуля:  Питання композиції в художньому проектуванні трикотажу. Класифікація орнаментальних полотен. Формування та проектування  монорапортних композицій збільшених рапортів для машин з електронним відбором голок. Формування та проектування  кольорових,ажурних та рельєфних візерунків на круглов'язаних полотнах. Формування та проектування  кольорових,ажурних та рельєфних візерунків на основов'язаних полотнах. Художнє проектування плосков'язаних полотен.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: іспит (семестр 7).

Засоби діагностики успішності навчання: перелік питань, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контрою.  

Мова навчання:  українська.