КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету індустрії моди (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Розробка та промоушен авторських колекцій.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестри: 7,8.

Обсяг модуля: загальна кількість годин –180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: сутність, цілі та задачі процесу формування асортименту авторських колекцій; сутність та види; фактори, що впливають на формування асортименту колекцій взуття; основні напрями, етапи процесу та методи дослідження; останні тенденції моди та особливості стилів у взутті; особливості формування естетичності виробу;

вміти: оцінювати конкурентне середовище на ринку взуття; оцінювати привабливість сегментів на ринку взуття; оцінювати споживчі характеристики взуття різних методів кріплення; обґрунтовувати вибір технологічного устаткування на основі вимог до готової продукції; визначати характеристики асортименту взуттєвої колекції;

використовувати засоби художньої виразності для розробки конкурентоспроможних колекцій взуття різного призначення, розробляти асортиментний ряд на основі базової моделі.

Програмні результати навчання:  ПРН 2, ПРН 20.

Необхідні обов’язкові супутні модулі (кореквізити): філософія, політологія та соціологія; ділова українська мова, інформаційні системи та технології, безпека життєдіяльності та цивільний захист.

Зміст навчального модуля: Система формування товарного асортименту взуття. Особливості формування товарного асортименту. Формування асортименту одягу та взуття на основі «Street Fashion». Сучасні суб’єкти процесу формування асортименту та колекцій взуття. Рівні управління товаром та товарні стратегії взуттєвої фірми. Особливості формування товарного асортименту в різних умовах. Вступ до fashion-дизайну. Дизайнерське мистецтво. Виробництво одягу. PR та стайлінг в світі моди.

Роздрібна торгівля товарами моди. Закупівлі і мерчандайзинг в торгівлі товарами моди.

Види навчальних занять:  лекції, практичні, консультації.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, практичний, пояснювально-демонстраційний.

Методи контролю: письмовий (вправи, завдання), тестовий, лабораторний, графічний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 7), екзамен (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань і комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.