КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету індустрії моди (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Комп'ютерні технології у трикотажному виробництві.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр:  2

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: принципи розробки дизайну трикотажу та створення електронних ескізів колекцій трикотажних виробів за допомогою засобів комп`ютерної графіки, можливості спеціалізованого комп'ютерного забезпечення в'язального обладнання різних типів; можливості сучасних комп`ютерних програм у підготовці даних для в`язання трикотажних полотен та виробів;

вміти: здійснювати постановку та формалізацію задач для автоматизованого художнього проектування трикотажних полотен та виробів; розробляти дизайн орнаментальних полотен, виробів заданої форми та ескізів колекцій трикотажного одягу за допомогою комп`ютерних графічних програм; готувати дані для поліграфічної продукції або власної Web сторінки в мережі інтернет, що представляє і рекламує трикотажну продукцію; самостійно вирішувати питання підготовки даних для в`язання при автоматизованому проектуванні трикотажних полотен та виробів;

здатен продемонструвати: навички користування пакетами комп’ютерних прикладних програм растрової та векторної графіки, а також пакетами програм спеціалізованого комп’ютерного забезпечення виробників в’язальних машин різних типів;

володіти навичками: користування ПЕОМ, сканером та прийомами комп'ютерної графіки як інструментів для розробки оригінальних творчих пропозицій дизайну трикотажу.

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 7, ПРН 10, ПРН 11, ПРН 16.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):

Технічний та медичний текстиль, Методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, Охорона праці в галузі та цивільний захист, Проектування виробництв трикотажної промисловості.

Зміст навчального модуля: Колір та підбір кольорів у комп`ютерному дизайні. Сприйняття кольору людським оком і роздільна здатність у комп`ютерній графіці. Комп'ютерна растрова і векторна графіка. Можливості графічних пакетів у створенні дизайну власного стилю. Файлові формати графічних редакторів. Колірні моделі, що застосовуються у комп`ютерній графіці. Підготовка графіки до розміщення в Internet. Джерела зображень для створення власного стилю. Сканування і первинна обробка зображень. Робота зі сканером та дигитайзером, як інструментами для розробки візерунків та дизайну трикотажних виробів за допомогою ЕОМ. Спеціалізовані засоби створення Web сторінок. Розробка WEB сайту, як рекламного представлення промислового підприємства. Колористичне оформлення шкарпеток. Переваги використання систем автоматизованого проектування в панчішно-шкарпетковому виробництві. Панчішні автомати з комп`ютерним керуванням процесом в`язання. Проектування та дизайн трикотажних виробів з круглов`язальних машин із застосуванням комп`ютерних технологій. Автоматизоване проектування трикотажних виробів з плосков`язальних машин фірми «Stoll». Сфери застосування та асортимент полотен на основі штучного трикотажного хутра (ШТХ). Система електронного візерункотворення та управління машиною HP-18E-II фірми “Уальдман жаккард”. Основні поняття про програмування. Використання комп`ютерних програм у трикотажному виробництві. Автоматизоване художньо-технологічне проектування гардинно-мереживних виробів. Основов`язальні машини з комп`ютерним керуванням процесом в`язання. Особливості САПР трикотажу на сучасному етапі. Автоматизована система підготовки даних “Соболь” для в'язання на плосков`язальному автоматі.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: перелік питань, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контрою.  

Мова навчання:  українська.