КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ІНДУСТРІЯ МОДИ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Основи fashion-індустрії.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестр: 1.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: cтруктуру, сегментацію, базові інформаційні fashion-площадки ключові професії та інсайдерів, особистості та бренди індустрії моди світу і України; методи прогнозування трендів; процеси та етапи створення fashion-бренду; основні аспекти менеджменту торгової марки у fashion індустрії; основи fashion-маркетингу, маркетингових комунікацій та PR в індустрії моди; основи просування торгової марки у fashion індустрії; основи fashion-маркетингу, маркетингових комунікацій та PR в індустрії моди; основи просування Fashion бренду в інтернеті;

вміти: користуватися методами системно-порівняльного та аналітичного аналізу модних торгових марок;  використовувати знання та вміння з питань індустрії моди та маркетингу на практиці; формувати компетенції щодо оволодіння базовими уявленнями з індустрії моди та маркетингу, та її аспектів для використання у практиці бізнесу;

володіти навичками прогнозування трендів  fashion-об’єктів з використанням різних методів;  планування менеджменту, маркетингу, PR та просування бренду в інтернеті;

здатен продемонструвати: уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел для вирішення наукових і творчих завдань в галузі професійної діяльності, спрогнозувати та проаналізувати тренди в індустрії моди.

Програмні результати навчання: ПРН 15.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): українська та зарубіжна культура, інженерна і комп’ютерна графіка, ескізна графіка костюма.

Зміст навчального модуля:

Структура і базові сегменти fashion-індустрії світу. Особистості світової fashion-індустрії: дизайнери та бренди, як законотворці світових базисів в індустрії. Особливості української fashion-індустрії. Формування трендів. Методи прогнозування трендів. Поняття «Fashion брендинг». Процеси та етапи створення бренду. Презентація і просування fashion бренду. Fashion як бізнес. Менеджмент торгової марки (ТМ) у fashion індустрії. Маркетинг в індустрії моди. Fashion PR. Основи мерчандайзингу в індустрії моди. Візуальний мерчандайзинг. Управління магазином fashion-бренду. Просування Fashion бренду в інтернеті: основні напрями, механіка, контент.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.  

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, задачі, звіти з лабораторних занять, питання для поточного та підсумкового контролю,  комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролю.

Мова навчання:  українська.