КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ІНДУСТРІЯ МОДИ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Формування конкурентоспроможності товарів в процесі проектування та виготовлення виробів.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестр: 8.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: основні стратегії формування конкурентоспроможності товарів народного вжитку; основні уявлення про формування та підвищення конкурентоспроможності товарів;

вміти: аналізувати результати маркетингових досліджень та тенденції розвитку ринку;

здатен продемонструвати: здатність визначати напрями конкурентоспроможності товарів; визначати відповідність взуття вимогам споживача;

володіти: практичними навичками для формування конкурентоспроможності виробів, аналізом та прийняттям рішень щодо заходів та стратегій підвищення конкурентоспроможності.

Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 3, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 15, ПРН 17, ПРН 20.

Необхідні обов’язкові супутні модулі (кореквізити): 2D та 3D технології у fashion-індустрії, антропометрія і основи біомеханіки, матеріалознавство виробів,  проектування складових елементів костюма, конструкторсько-технологічна підготовка виробництва, сучасна техніка та технології на підприємствах індустрії моди.

Зміст навчального модуля: Сутнісна характеристика конкурентоспроможності товару. Взаємозв'язок якості та конкурентоспроможності продукції. Конкурентні переваги як основа формування конкурентоспроможності продукції підприємства. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність товару. Інформаційне забезпечення прийняття рішень щодо підвищення конкурентоспроможності продукції. Формування конкурентоспроможності продукції фірм на етапі конструкторської підготовки виробництва. Стратегії технологічного розвитку. Класифікація технологій як складової конкурентоспроможності фірми. Технологічні аспекти формування конкурентоспроможності продукції. Теоретичні та практичні аспекти планування асортименту підприємства. Методи оцінювання конкурентоспроможності товару. Напрями підвищення конкурентоспроможності товару.

Види навчальних занять:  лекція, практичне, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, практичний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, звіти з практичних, лабораторних занять, питання для поточного та підсумкового контролю, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролю.

Мова навчання: українська.