КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ЕКСПЕРТИЗА ТЕКСТИЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА ВИРОБІВ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Основи теплотехніки та тепломасопереносу.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестр: 7.

Обсяг модуля: загальна кількість годин - 180; кількість кредитів ЄКТС - 6.

Результати навчання:

знати: теплотехнічну термінологію; закони перетворення енергії і одержання корисного ефекту (теплоти або роботи); методи аналізу ефективності використання теплоти, основ конструкцій, роботи, галузей використання і потенціальних можливостей теплотехнічного обладнання (теплових двигунів, парогенераторів, теплообмінників тощо);

вміти: ефективно використання теплотехнічного обладнання (теплових двигунів, парогенераторів, теплообмінників тощо); розраховувати теплопередачу в промисловому обладнанні; експериментально визначати основні параметри процесів теплообміну, характеристик теплового обладнання; вміння виконувати виміри основних технологічних параметрів, які існують в конкретній галузі промисловості;

володіти: навичками експериментального визначення основних параметрів процесів теплообміну, характеристик теплового обладнання.

Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 17.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): вища та прикладна математика, фізика, хімія, прикладна механіка.

Зміст навчального модуля: Основні поняття та закони в термодинаміці.  Термодинамічні процеси в ідеальному газі. Реальні гази, водяна пара, НS-діаграма водяної пари. Вологе повітря, Нd діаграма вологого повітря. Термодинаміка потоку. Дроселювання газів та парів. Компресори. Теорія термодинамічних циклів. ККД. Цикл Карно. Цикл паросилових та холодильних установок. Основні поняття теорії теплообміну. Теплопровідність. Конвективний теплообмін. Теплообмін випромінюванням. Складний теплообмін.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, дослідницький.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, лабораторний

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 7).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань для модульного, підсумкового контролю та захисту лабораторних робіт, комплекти тестових завдань для захисту лабораторних робіт, до модульного та підсумкового контролю.

Мова навчання:  українська.