КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Теоретичні основи фаху: проектування та конструювання виробів.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестри: 6, 7, 8.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 450; кількість кредитів ЄКТС – 15.

Результати навчання:

знати: структуру процесу проектування нових моделей швейних виробів; алгоритм, структуру та методичні засоби проектування швейних виробів різного призначення, з різних матеріалів, на різні типи фігур; прийоми перевірки побудови креслеників деталей конструкції швейних виробів; принципи побудови лекал; способи градації лекал;

вміти: на основі технічного завдання (ТЗ) за допомогою нормативної документації здійснювати добір матеріалів (сировини) на зразок виробів різного призначення; на основі ТЗ, технічного рисунку виробу та технічної характеристики виробу виконувати побудову або добір вихідної конструкції для проектування; виконувати перетворення вихідної конструкції шляхом конструктивного моделювання; оформляти проектно-конструкторську документацію, складати технічний опис;

володіти: навичками, достатніми для самостійної розробки нових моделей одягу різного асортименту та впровадження їх у промислове виробництво; самостійно вирішувати завдання професійної діяльності.

Програмні результати навчання: ПРН 7, ПРН 17, ПРН 18, ПРН 24.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): квалітологія швейного виробництва, основи технології виробів легкої промисловості.

Зміст навчального модуля: Основи проектування та конструювання виробів. Проектування базових та вихідних модельних конструкцій жіночого одягу. Проектування одягу із різних матеріалів та різного призначення. Проектування одягу на фігури з відхиленнями від типової тілобудови. Підготовка нових моделей одягу до впровадження у промислове виробництво.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (виступи на практичних заняттях, усне опитування), письмовий (задачі, контрольні роботи), тестовий, графічний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестри: 6,7), екзамен (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань для підготовки до практичних робіт, модульного та підсумкового контролю, комплекти тестових завдань для модульного та підсумкового контролю.

Мова навчання:  українська.