КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПРОЕКТУВАННЯ ВЗУТТЯ ТА ГАЛАНТЕРЕЙНИХ ВИРОБІВ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Основи проектування виробів із шкіри.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр:  1.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС– 6.

Результати навчання:

знати: анатомію,  морфологію, кровообіг стопи; антропометричні і біомеханічні методи дослідження нормальної та патологічної стопи; принципи роботи з літературними джерелами;

вміти: проектувати контури сліду  (устілки) та  внутрішню  форми взуття (колодки) за антропометричними розмірами стопи; розрахувати розмірно-повнотний  асортимент взуття; визначити середньотипові стопи; класифікувати патологію  стоп;

здатен продемонструвати: необхідні теоретичні та практичні знання з антропометричних та біомеханічних методів проведення наукових досліджень, уміння використовувати отримані результати наукового дослідження у практичній діяльності;

володіти навичками: аналізу джерел наукової інформації; користуватись нормативно-технічною документацією на матеріали для виготовлення устілок та взуття; визначення та проведення наукових досліджень стопи і аналізу їх результатів та впровадження у виробництво;

самостійно вирішувати: актуальні наукові задачі та проблеми;

здатність працювати в групі: бути членом колективу при проведенні та обговоренні результатів наукових досліджень і впровадження  їх у виробництво ортопедичних виробів.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 20.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Основи прикладної антропології та біомеханіки.

Зміст навчального модуля: Особливості анатомії, морфології, біомеханіки стопи;  опорно-руховий апарат дитячої стопи;  корегуючі пристосування (устілки - ортези);  корекція стопи  при її патології (класифікації);  внутрішня форма стопи з проектуванням; профілактично-медичне, ортопедичне взуття; взуття на протези нижньої кінцівки; система протезно-ортопедичного забезпечення технічними засобами реабілітації в Україні.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).

Засоби діагностики навчання: перелік питань для усного опитування, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів, індивідуальні завдання .

Мова навчання: українська.