КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми

КОНСТРУЮВАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Конкурентоспроможність швейних виробів.

Тип модуля: обов’язковий.

 Семестр:   1

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 90; кількість кредитів ЄКТС – 3.

Результати навчання:

знати: чинники конкурентоспроможності швейних виробів; алгоритм забезпечення конкурентоспроможності швейних виробів; методи комплексної оцінки рівня конкурентоспроможності швейних виробів;

вміти: розробити конструкторсько-технологічне забезпечення конкурентоспроможності швейного виробу; дати рейтингову оцінку виробам-аналогам підприємств-конкурентів та провести бенчмаркінг виробів; прогнозувати рівень конкурентоспроможності; формувати конкурентоспроможний асортимент швейних виробів;

володіти: навичками забезпечення конкурентоспроможності  швейних виробів та приймати рішення на підставі фактів, використовуючи при цьому необхідну нормативну, конструкторсько-технологічну та іншу документацію.

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 7, ПРН 9.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):

методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, інноваційні технології (за галузями), науково-дослідна практика, переддипломна практика, виконання дипломного проекту (роботи).

Зміст навчального модуля: розроблення фірмового досьє, розробка питань для проведення опитування споживачів,  проведення ситуаційного аналізу, побудова структурно-логічної схеми, визначення основних чинників конкурентоспроможності швейних виробів,  формування номенклатури показників конкурентоспроможності, розрахунок коефіцієнтів вагомості показників, відносних одиничних показників конкурентоспроможності та індексу конкурентоспроможності.

Види навчальних занять: лекція,  лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочно-дистанційна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, лабораторний, графічний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 1 ).

Засоби діагностики успішності навчання: питання для експрес-опитування, контрольні питання, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.