КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету мехатроніки та комп’ютерних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Проектування систем автоматизації.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр: 8.

Обсяг модуля: загальна кількість годин - 180; кількість кредитів ЄКТС - 6.

Результати навчання:

знати: основи проектування систем автоматизації, основні елементи систем автоматизації, основні типи інформаційних сигналів та керуючих впливів; знати програмне забезпечення пакета візуального блочного імітаційного моделювання Simulink математичного пакета Matlab2015b;

вміти: самостійно складати моделі систем автоматизації в пакеті візуального блочного імітаційного моделювання Simulink математичного пакета Matlab2015b; оптимізувати розроблені моделі з точки зору розмірів коду, швидкодії, надійності, зовнішнього вигляду, зручності при користуванні і так далі;

здатен продемонструвати: оптимізовані розроблені моделі з точки зору розмірів коду, швидкодії, надійності, зовнішнього вигляду, зручності при користуванні і так далі.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 9, ПРН 13, ПРН 15, ПРН 22.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): вища математика, фізика, електротехніка, моделювання комп'ютерно-інтегрованих систем, комп'ютерні технології та програмування, технологічні основи автоматизації.

Зміст навчального модуля: Базові та розширені можливості пакета візуального блочного імітаційного моделювання Simulink. Основи проектування систем автоматизації. Основні елементи систем автоматизації. Основні типи інформаційних сигналів та керуючих впливів. Функціональні схеми систем автоматизації. Проекти різних систем автоматизації. Створення програм керування для систем автоматизації.

Види навчальних занять: :лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.