КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету мехатроніки та комп’ютерних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Проектування взуттєвого обладнання.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр: 2.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: конструкторську документацію по ГОСТ 2.118-73 «Технічна пропозиція»; ГОСТ 2.119-73 «Ескізний проект»; ГОСТ 2.120-73 «Технічний проект» як стадії реального проектування;

вміти продемонструвати професійно профільовані знання для метричного синтезу при проектуванні нових взуттєвих машин і вдосконаленні існуючих;

володіти навичками: структурного аналізу та синтезу механізмів взуттєвих машин; кінематичного аналізу механізмів взуттєвих машин; динамічного аналізу та синтезу механізмів взуттєвих машин.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 5, ПРН 8, ПРН 18.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):

методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, проектування трикотажного обладнання; проектування швейного обладнання; автоматизація проектування обладнання легкої промисловості; CAM-технології комп'ютерно-інтегрованого обладнання; управління мехатронними системами.

Зміст навчального модуля: ЕСКД ГОСТ 2.118.73, 2.119.73 і 2.120.73; проектування (структурний аналіз, метричний синтез, кінематичний аналіз і розрахунки, які підтверджують працездатність механізму машини) і конструювання (розробка креслення робочих креслень деталей об’єкту після вдосконалення) обладнання для вирубання і різання матеріалів для виготовлення взуття і шкіргалантерейних виробів, обладнання для з’єднання деталей крою і напівфабрикатів та обладнання для формування верху і низу взуття зі шкіри і шкіроподібних матеріалів.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: (усне опитування), письмовий (індивідуальні завдання, задачі), тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, задачі, комплект завдань для підсумкового контролю, питання для поточного та підсумкового контролю.

Мова навчання: українська.