КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА КОМП’ЮТЕРНО-ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Комп’ютерно-інтегровані технології.

Тип модуля: обов'язковий.

Семестр: 3.

Обсяг модуля: загальна кількість годин - 180; кількість кредитів ЄКТС - 6.

Результати навчання:

знати: основні ділянки технологічного процесу або операції, що потребують інтеграції в своє середовище засобів обчислювальної техніки; як визначити перелік основних задач та функцій, що будуть вирішуватися інтегрованими в процес засобами комп'ютерної техніки;

вміти: розробити структуру інтеграції комп'ютерної системи (систем) в технологічний процес; підібрати з існуючих або скомпонувати центральний керуючий блок, орієнтований на досягнення поставленої мети; визначати необхідні технічні засоби, що забезпечать ефективну роботу комп'ютерно-інтегрованої технології; обґрунтувати доцільність та сучасність прийнятих рішень;

володіти: навичками підготовки необхідної технічної документації; передбачення можливості подальшого розвитку запропонованої системи або її інтеграції до локальної мережі; навичками формулювання вимог до розробки програмного забезпечення.

Програмні результати навчання: ПРН 19.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):

вища математика.

Зміст навчального модуля: Основні засади побудови комп'ютерної техніки. Основи комп'ютерно-інтегрованих технологій. Технічні засоби комп'ютерно-інтегрованих технологій. Внутрішні технічні засоби комп'ютерних систем. Організація взаємодії пристроїв комп'ютерних систем. Засоби зовнішнього забезпечення сучасних ПЕОМ. Інформаційні технології. Класифікація розвитку інформаційних технологій за характерними ознаками. Цілі впровадження інформаційних технологій та інформаційних систем.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 3).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.