КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА КОМП’ЮТЕРНО-ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Теорія автоматичного керування.

Тип модуля: обов'язковий.

Семестри: 5, 6, 7, 8.

Обсяг модуля: загальна кількість годин - 360; кількість кредитів ЄКТС - 12.

Результати навчання:

знати: основи теорії автоматичного керування;

вміти: здійснювати налаштування різних ланок керування в залежності від регулювання; визначати стійкість автоматизованих систем за різними їхніми характеристиками з подальшим розрахунком якісних показників систем;

володіти: навичками коригування перехідних процесів автоматизованих систем управління.

Програмні результати навчання: ПРН 12, ПРН 18.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): вища математика, комп’ютерно-інтегровані технології, комп’ютерні технології та програмування, фізика, електротехніка та електроніка, безпека життєдіяльності та цивільний захист, технологічні основи автоматизації, моделювання комп’ютерно-інтегрованих систем, технічні засоби автоматизації.

Зміст навчального модуля: Загальні відомості про системи автоматичного керування. Основні завдання і особливості теорії автоматичного керування. Математичне описання лінійних неперервних систем автоматичного керування. Стійкість неперервних лінійних систем автоматичного керування. Якість лінійних неперервних систем автоматичного керування і методи їх оцінки. Математичні моделі нелінійних систем. Стійкість і особливості динаміки нелінійних систем. Дослідження нелінійних систем методом фазової площини. Метод О. М. Ляпунова. Оцінка якості, корекція і синтез нелінійних систем автоматичного керування. Дискретні системи автоматичного керування.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: тестовий, усний, письмовий.

Форми підсумкового контролю: залік (семестри 5-7), екзамен, курсова робота (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.