КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА КОМП’ЮТЕРНО-ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Навчальна практика.

Тип модуля: обов'язковий.

Семестри: 2, 4.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 360; кількість кредитів ЄКТС – 12.

Результати навчання:

знати: принципи створення автоматизованих систем керування;

вміти: застосовувати різні датчики для створення автоматизованих систем керування технологічними процесами; обробляти отримані результати, аналізувати, осмислювати та подавати їх; обґрунтовувати запропоновані рішення на сучасному науково-технічному рівні; оформляти технічну документацію, професійно використовувати комп’ютер та інформаційні технології;

здатен продемонструвати: здійснення аналізу і синтезу науково-технічної, природничо-наукової та загальнонаукової інформації щодо програмної реалізації алгоритмів розв’язання задач, розроблення системного та прикладного програмного забезпечення автоматизованих систем керування технологічними процесами;

володіти: методами і засобами підтримки командної роботи, планування та ефективної організації праці, безперервного контролю якості результатів роботи, соціальної комунікації.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 5, ПРН 9, ПРН 14, ПРН 15.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): технологічні вимірювання та прилади.

Зміст навчального модуля: Правила використання сучасної комп’ютерної техніки. Інженерне комп’ютерне програмне забезпечення. Основні засоби комп’ютерного моделювання складних систем автоматизації. Можливості застосування комп’ютерних прикладних пакетів для прикладних задач  створення автоматизованих систем, моделювання.

Види навчальних занять: консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (захист звіту), письмовий (щоденник і звіт з практики).

Форми підсумкового контролю: залік (семестри 2, 4).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання.

Мова навчання:  українська.