КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Дискретні структури.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестри:  2

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:  

знати: основи фундаментальної, дискретної математики, дискретних структур і вміння застосовувати сучасні методи дискретної математики під час здійснення аналізу, синтезу та проектування інформаційних систем різної природи в обсязі, достатньому для використання математичного апарату в професійній діяльності;

вміти: застосовувати базові знання математичної та науково-природничого циклу дисциплін, виконувати необхідні розрахунки в професійній діяльності; застосовувати сучасні методи дискретної математики для аналізу, синтезу та проектування інформаційних систем різного призначення;

володіти: методами теоретичних, методичних і алгоритмічних основ інформаційних технологій для їх використання під час розв’язання прикладних і наукових завдань в області інформаційних систем і технологій;

здатен продемонструвати: розробку програмної реалізації нових математичних методів, ефективних алгоритмів і методів застосування функцій інформаційних систем і технологій в прикладних областях.

Програмні результати навчання: ПРН-5.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Вища математика.

Зміст навчального модуля: Теорія множин та математична логіка. Теорія множин та відношень. Комбінаторний аналіз. Математична логіка. Логіка висловлювань. Логіка предикатів. Дискретні структури даних. Теорія графів. Дерева. Основи теорії кодування. Теорія формальних граматик. Теорія скінчених автоматів.

Види навчальних занять: лекції, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна. заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 3).

Засоби діагностики успішності навчання: модульний контроль, тестування, усне опитування, завдання для контрольної роботи,  індивідуальне завдання.

Мова навчання:  українська.