КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:   Комп’ютерна графіка і візуалізація.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестри: 3

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 90 ;  кількість кредитів ЄКТС – 3.

Результати навчання:

 знати: парадигм імперативного, об’єктно-орієнтованого, логічного програмування; організації баз даних та операційних систем; веб- технології, комп’ютерної графіки, основ системного аналізу, моделювання систем, методів проектування ІС, архітектури комп’ютерів і комп’ютерних мереж, систем штучного інтелекту; принципів, методів і алгоритмів комп’ютерної графіки, здатність застосовувати їх під час розробки графічних інтерфейсів взаємодії людини з комп’ютером;

вміти: застосовувати набуті знання в професійній діяльності під час розробки, налагодження та експлуатації ІС та технологій; застосовувати мови програмування, мови опису інформаційних ресурсів, мови специфікацій, інструментальні засоби під час проектування та створення інформаційних систем, продуктів і сервісів інформаційних технологій; застосовувати методи та алгоритми комп’ютерної графіки у процесі розробки графічних застосувань, проектувати та створювати системи мультимедіа і графічного моделювання;

здатен продемонструвати: програмну реалізацію алгоритмів розв’язання задач, розроблення системного та прикладного програмного забезпечення інформаційних систем і технологій

Програмні результати навчання: ПРН-26.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): алгоритмізація і програмування, теорія алгоритмів.

Зміст навчального модуля: 

Растрова та векторна графіка. Формати зберігання графічних файлів. Сучасні графічні системи. Використання графічних API. Фундаментальні методи у графіці. Двовимірне та тривимірне відсікання. Алгоритми генерації ліній. Застосування перетворень координат. Основи теорії перетворень. Евклідові перетворення: зсув та обертання. Афінні перетворення. Перетворення симетрії та масштабування. Перетворення систем координат для відображення інформації на екрані. Прості кольорові моделі. Паралельне та центральне проеціювання. Методи завдання кривих та поверхонь. Апроксимація кривих та поверхонь сплайнами. Полігональне подання тривимірних об’єктів. Фрактальні криві та поверхні. Твердотільне моделювання. Видові перетворення. Модель освітлення. Зафарбування полігональної моделі. Системи та методи комп’ютерної  анімації.

Види навчальних занять: лекції, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна. заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: модульний контроль, тестування, усне опитування, завдання для контрольної роботи,  індивідуальне завдання.

Мова навчання:  українська.