КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Теорія алгоритмів.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестри:  2

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 90 ;  кількість кредитів ЄКТС – 3.

Результати навчання:  

знати: основи теорії алгоритмів, дослідження операцій в обсязі, достатньому для використання математичного апарату в професійній діяльності. сучасні методи побудови та аналізу ефективних алгоритмів;

вміти: застосовувати базові знання математичної та науково-природничого циклу дисциплін, виконувати необхідні розрахунки в професійній діяльності, розробляти, аналізувати та застосовувати ефективні алгоритми для розв’язання професійних завдань в області комп’ютерних наук;

 здатен продемонструвати: розробку програмної реалізації нових математичних методів, ефективних алгоритмів і методів застосування функцій інформаційних систем і технологій в прикладних областях, їх реалізовувати в конкретних застосуваннях;

 володіти: методами теоретичних, методичних і алгоритмічних основ інформаційних технологій для їх використання під час розв’язання прикладних і наукових завдань в області інформаційних систем і технологій.

Програмні результати навчання: ПРН-7.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Вища математика, алгоритмізація і програмування.

Зміст навчального модуля: Аналіз алгоритмів та алгоритмічні стратегії. Математичні основи аналізу алгоритмів. Алгоритмічні стратегії. Основи теорії обчислень. Класи складності P, NP. Фундаментальні алгоритми та їх побудова. Алгоритми сортування і пошуку. Комбінаторні алгоритми. Рекурсивні алгоритми. Фундаментальні алгоритми на графах. Геометричні алгоритми. Криптографічні алгоритми. Евристичні алгоритми.

Види навчальних занять: лекції, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна. заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 3).

Засоби діагностики успішності навчання: модульний контроль, тестування, усне опитування, завдання для контрольної роботи,  індивідуальне завдання.

Мова навчання:  українська.