КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» за освітньо-професійною програмою

КОМП’ЮТЕРНО-ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЧНІ ПРОЦЕСИ ТА ВИРОБНИЦТВА

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Проектування комп’ютерно-інтегрованих систем.

Тип модуля: обов'язковий.

Семестр: 1.

Обсяг модуля: загальна кількість годин - 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: основну термінологію та визначення в області комп’ютерно-інтегрованих систем та мікропроцесорних засобів автоматизації; основні розбіжності в побудові комп’ютерно-інтегрованих комплексів для процесів різноманітного призначення, як у сфері виробництва, так і у сфері накопичування та переробки інформації; етапи та стадії проектування систем;

вміти: складати основну проектну та робочу конструкторську документацію;

володіти: сучасними технічними засобами, що застосовуються при використанні комп’ютерно-інтегрованих систем; навичками побудови систем керування на базі SCADA–систем.

Програмні результати навчання: ПРН 6, ПРН 7, ПРН 9, ПРН 10, ПРН 11, ПРН 12, ПРН 13, ПРН 14, ПРН 15, ПРН 16, ПРН 18, ПРН 19, ПРН 23.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, охорона праці в галузі та цивільний захист, науково-дослідна практика.

Зміст навчального модуля:

Основні визначення, види та стадії проектування. Етапи розробки технічної документації. Задачі комп’ютерно-інтегрованих систем керування та сучасні засоби їх реалізації. Інструментальні системи розробки АСУ. Основи розробки систем керування на базі SCADA системи Trace Mode. Загальні визначення теорії надійності та надійність комп’ютерно-інтегрованих систем. Показники надійності та їх розрахунки на різних стадіях проектування. Надійність комп’ютерно-інтегрованих систем з резервуванням.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (усне опитування), тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен, фаховий курсовий проект (семестр 1).

Засоби діагностики успішності навчання: перелік питань для усного опитування, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів, індивідуальні завдання .

Мова навчання: українська.