КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету підприємництва та права (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Стратегічний менеджмент.

Тип модуля:  вільного вибіру студента.

Семестр  2.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: концептуальні підходи до управління процесом стратегічних змін; процес розробки стратегії в організації та життєвий цикл продукту; визначення принципів та методів формулювання цілей організації; формування стратегічного потенціалу та конкурентних переваг підприємства;  найбільш поширені моделі та методи розроблення стратегій бізнесу;  формування «стратегічного набору» організації; розроблення стратегічного плану підприємства; управління організаційними змінами на підприємстві;  формування ефективного механізму забезпечення процесу реалізації обраних підприємством стратегій; формування організаційних структур управління відповідно до обраних стратегій;

вміти: аналітично оцінювати зовнішнє середовище та конкурентоспроможність потенціалу підприємства; визначати стратегічні цілі підприємства; оцінювати стратегічну позицію підприємства; складати програму стратегічних змін; проектувати та удосконалювати діючої стратегії управління;

володіти навичками: науково-практичними методами розроблення стратегій з урахуванням обраної організацією політики ведення бізнесу; навичками формування фінансових стратегій підприємства в їх зв’язку з продуктовими та ресурсними стратегіями як частиною «стратегічно-набору»; навичками проведення системного аналізу зовнішнього середовища організації;

здатен продемонструвати: навички формування організаційних структур управління – відповідно до обраних стратегій  вмінням формувати ефективний механізм забезпечення процесу реалізації обраних підприємством стратегій.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 5, ПРН 6, ПРН 8, ПРН 10, ПРН 16, ПРН 17.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): корпоративне управління, інноваційний розвиток підприємства.

Зміст навчального модуля: Концептуальні засади теорії стратегічного управління та типологія стратегій підприємства. Етапи стратегічного управління та особливості формування стратегії підприємства. Стратегічне планування та аналіз зовнішнього середовища підприємства. Стратегічний потенціал підприємства та формування його конкурентних переваг. Види стратегічного управління та розробка портфельних стратегій. Генерування стратегій та контроль їхньої реалізації.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.