КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПІДПРИЄМНИЦТВО В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ 

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Маркетинг.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр  3.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: теорію підприємств і основи підприємництва; види підприємств, їх організаційно-правові форми; зовнішнє середовище господарювання підприємств; структуру та управління підприємством; економічні потреби суспільства, їх сутність і класифікацію; персонал підприємства, продуктивність і оплату праці; капітал та інвестиції підприємства; організацію виробництва і забезпечення якості продукції; витрати на виробництво та реалізацію продукції; фінансово-економічні результати діяльності підприємства;

вміти: визначати раціональну структуру персоналу на підприємстві; розробляти кадрову політику і систему управління персоналом; оцінювати ефективність реальних інвестицій, здійснювати вибір інвестиційних проектів; розраховувати виробничу потужність підприємства, собівартість продукції та витрати операційної діяльності; складати кошторис витрат; визначати ціни на продукцію, обґрунтовувати доцільність знижок з ціни та розрахувати їх розмір; оцінювати джерела формування показників прибутку, розробляти заходи щодо їх підвищення показників прибутку і рентабельності; оцінювати рівень економічної безпеки підприємства;

володіти навичками: здійснювати вибір видів підприємств, їх організаційно-правових форм відповідно до умов та особливостей функціонування створюваного підприємства; розробляти організаційні структури управління підприємством, визначати фактори, що обумовлюють їх побудову; методами збору інформації для складання планів підприємства; вимірювання продуктивності праці, визначати фактори її зростання;

здатен продемонструвати: володіння методиками формування виробничої програми підприємства; вміння оцінювати конкурентоспроможність продукції, розробляти заходи щодо її підвищення; розробляти заходи щодо зниження витрат на виробництво й збут продукції.

Програмні результати навчання: ПРН 6, ПРН 9, ПРН 15, ПРН 28.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія, статистика, економіка підприємства, менеджмент.

Зміст навчального модуля:  Сутність маркетингу та його сучасна концепція підприємств. Система і характеристики сучасного маркетингу. Маркетингові дослідження. Маркетингова товарна політика. Планування нових товарів. Маркетингова цінова політика. Методи маркетингового ціноутворення. Маркетингова політика комунікацій. Комплекс маркетингових комунікацій. Маркетингова політика розподілу. Управління каналами розподілу. Організація і контроль маркетингової діяльності підприємства.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 3).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.