КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПІДПРИЄМНИЦТВО В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ 

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Маркетингове ціноутворення.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестри: 3, 4.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: організацію планування діяльності суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу; організацію планування праці та заробітної плати, витрат суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу; методи прийняття фінансових рішень та оцінки інвестиційних пропозицій;

вміти: розраховувати головні показники виробничо-господарської діяльності суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу; визначати витрати суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу;  обчислювати параметри оподаткування суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу;

володіти навичками: використання операційного аналізу в прийнятті фінансових рішень;

здатен продемонструвати: проведення аналізу виробничо-господарської діяльності суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу.

Програмні результати навчання: ПРН 6, ПРН 9, ПРН 15, ПРН 28.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія, економіка підприємства, менеджмент, фінанси, облік і аудит.

Зміст навчального модуля:  Концепція маркетингу в індустрії гостинності. Маркетингове середовище, його вплив на діяльність закладів готельно-ресторанного господарства. Маркетингові дослідження – основа визначення ринкових можливостей готелів та ресторанів. Маркетингові дослідження ринку готельного і ресторанного господарства. Маркетингові дослідження конкурентів. Методологічні основи маркетингових досліджень споживачів. Сегментація ринку. Маркетингова продуктова політика. Цінова політика закладів готельно-ресторанного господарства. Збутова політика закладів готельно-ресторанного господарства. Маркетингова політика комунікацій закладів готельно-ресторанного господарства. Організація та контроль ціноутворення маркетингової діяльності.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 3,4).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.