КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА МИТНО-ЛОГІСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Маркетинг.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр  3.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: методологію маркетингу, особливості аналізу маркетингового середовища у виставковій діяльності; сутність маркетингової інформації, її види та джерела; аспекти організації процесу досліджень; поняття товару в маркетингу та способи його класифікації; організацію системи продажу, його методи та особливості для ринків різних товарів; види просування та їх характеристики у виставковій діяльності; сутність контролю маркетингу; планування маркетингу; концепції життєвого циклу товару з метою узгодження соціально-психологічних характеристик споживача з асортиментом товарів, просування торгівельної марки та отримання доходу підприємства;

вміти: проводити маркетингові дослідження, планувати асортимент і якість товарів, формувати цінову стратегію і тактику, системи розповсюдження, реклами та інших маркетингових комунікацій;

володіти навичками: здійснення управлінських функцій на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та здійснення ефективної діяльності підприємства;

здатен продемонструвати: самостійно вирішувати проблему аналізу виставкових експонатів, формувати та визначати конкурентоспроможність експозицій, якість виставкових експонатів в системі маркетингу; здійснювати аналіз та моделювання поведінки споживачів, здійснювати позитивний вплив на прийняття рішення щодо купівлі; здатність працювати в групі для вирішення проблеми сегментації ринку за географічною, психографічною, поведінковою, демографічною, соціально-економічною, культурною ознакою.

Програмні результати навчання: ПРН 6, ПРН 9, ПРН 15, ПРН 28.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): PR-технології у виставковій діяльності, статистика, економіка підприємства, фінанси, менеджмент.

Зміст навчального модуля: Основні принципи маркетингу. Виставки серед інструментів маркетингу. Визначення цілей участі у виставці. Осмислення рішення про участь на виставці. Вибір виставки.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 3).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, задачі,  перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.