КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми

БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Бізнес-адміністрування.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр: 1.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: про закономірності здійснення економічних процесів і бізнес-відносин, причинно-наслідкові зв’язки у явищах економічного життя та наслідки їх впливу на економічний порядок на підприємстві;

вміти: обґрунтовувати управлінські рішення шляхом зниження рівня невизначеності економічних ситуацій та оцінки альтернатив розвитку підприємства;

володіти навичками: будувати економіко-математичні моделі широкого спектра прикладних проблем стосовно управління підприємницькою діяльністю, проведення аналізу оптимальних планів задач математичного програмування з метою надання практичних рекомендацій стосовно напрямків вдосконалення досліджуваного процесу;

здатен продемонструвати: вміння доносити важливу інформацію щодо конкурентних переваг підприємства на ринку, яка може вплинути на ділову репутацію серед споживачів та партнерів; здатність застосовувати різні методи та підходи в управлінні бізнес-процесами та знання наукових засад відбору бізнес-ідеї, проведення їх оцінки з погляду можливостей та перспектив конкретного малого чи середнього підприємства.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 5, ПРН 6, ПРН 9, ПРН 15.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): проектна діяльність, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, управління змінами.

Зміст навчального модуля: Бізнес-адміністрування і програма підготовки магістрів. Менеджмент в організації. Основи операційного менеджменту. Фінансовий менеджмент. Інвестиційний менеджмент. Діагностика фінансового стану підприємств. Паблік рилейшнз в менеджменті. Основи маркетингу. Ціноутворення. Маркетинговий менеджмент. Брендинг товарів та послуг. Прийняття споживчого рішення. Економіка ресурсовикористання.  Економіка розвитку. Маркетинг інновацій. Потенціал інноваційного розвитку підприємства. Управління інноваційним розвитком. Управління інноваційним потенціалом підприємства в умовах транзитивної економіки.  Мотивація інноваційної діяльності.  Основи управління інноваційними проектами. Бізнес-планування інноваційних проектів. Організаційно-економічні засади підвищення конкурентоспроможності економіки.  Основи формування інноваційно-інформаційної економіки в Україні.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен, курсова робота (семестр 1).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.