КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми

БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Науково-дослідна практика.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестри: 2.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: методи статистичного збирання та обробки економічної і управлінської інформації;

вміти: проводити наукові дослідження, використовувати нові методи та отримувати необхідні результати досліджень, розробляти пропозиції щодо вдосконалення управлінських механізмів з профілю спеціальності; формулювати висновки та пропозиції; конструювати показники, індикатори, шкали, індекси у відповідності з конкретною дослідницькою проблемою;

володіти навичками: роботи з новою інформацією; уміння отримати результат в рамках обмеженого часу;

здатен продемонструвати: здатність до системного мислення, застосовувати  сучасні ефективні засоби роботи з науковою та навчально-методичною літературою; раціонально використовувати наукові методи пізнання.

Програмні результати навчання: ПРН1, ПРН7, ПРН10, ПРН11, ПРН13,  ПРН14, ПРН18.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): управління змінами, проектна діяльність, стратегія розвитку бізнесу, бізнес-адміністрування, інноваційний розвиток підприємства.

Зміст навчального модуля:

Основні етапи наукового дослідження. Інформаційне забезпечення сучасних наукових досліджень. Пошук та аналіз літератури за темою магістерської дипломної роботи з використанням електронних баз даних. Електронні версії друкованих академічних видань. Теоретичні методи досліджень. Методологія експериментальних наукових досліджень. Класифікація експериментальних досліджень. Публікація, апробація та впровадження результатів наукових досліджень.

Види навчальних занять: консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий (завдання).

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, щоденник і звіт з практики.

Мова навчання: українська.