КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми

БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Переддипломна практика.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестри: 3.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 270; кількість кредитів ЄКТС – 9.

Результати навчання:

знати: загальну систему менеджменту підприємства, законодавчі та нормативні документи, що регламентують його діяльність; основні види діяльності, конкурентні переваги, організаційну структуру і штат підприємства, принципи підбору і розстановки кадрів, роботи з ними, розподілу обов’язків і делегування повноважень; основні економічні та фінансові показники підприємства-бази практики; стратегічне управління підприємством; організацію операційної діяльності підприємства; стан та налагодженість матеріально-технічного забезпечення підприємства; інноваційну, інвестиційну, маркетингову діяльність підприємства; методи і стиль управління підприємством; нагальні проблеми діяльності підприємства, його сильні та слабкі сторони, а також конкурентні позиції підприємства; стан охорони праці на підприємстві;

вміти: вести пошук, збір, систематизацію управлінської, статистичної, маркетингової, фінансової інформації, проводити її обробку та аналіз за допомогою сучасних засобів інформаційних технологій; аналізувати і проектувати організаційні структури управління. аналізувати фактори внутрішнього та зовнішнього середовища організації і розробляти стратегічні альтернативи розвитку діяльності підприємств; аналізувати стан матеріально-технічної бази промислових підприємств та планувати потреби в ресурсах; визначати перспективні напрямки розвитку господарської діяльності підприємства та розробляти проекти щодо їх втілення; оцінювати конкурентоспроможність підприємства та розробляти заходи щодо її підвищення; аналізувати показники кількісного та якісного складу персоналу підприємства, кадрову політику, діяльність підрозділу з управління персоналом за різними напрямами; оцінювати маркетингову діяльність підприємства та розробляти маркетингову стратегію;

володіти: навичками систематизації і обробки інформації відповідно до цілей дослідження;  навичками дослідження, необхідними для дослідження обраного об’єкта дослідження функціонального напрямку;  вмінням презентації результатів дослідження, використовуючи візуально-графічні методи і таблиці, та змістовно аналізувати їх; навичками аналізу причинно-наслідкові зв'язки досліджуваних процесів та явищ, пояснювати та інтерпретувати результати дослідження; вмінням формулювати висновки і обґрунтовувати пропозиції щодо вдосконалення управління досліджуваним об'єктом.

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 3, ПРН 4, ПРН 6, ПРН 15, ПРН 16, ПРН 17

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): управління змінами, проектна діяльність, стратегія розвитку бізнесу, бізнес-адміністрування, інноваційний розвиток підприємства.

Зміст навчального модуля: нормативно-правові аспекти організації та ведення бізнесу в різних галузях економіки; дослідження особливостей діяльності бази практики та тенденцій галузевого розвитку; методика аналізу господарської діяльності підприємства, оцінки його фінансового стану та ефективності використання окремих ресурсів; особливості організації підприємницької діяльності; методика розрахунку ефективності діяльності.

Види навчальних занять: консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 3).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік тем, щоденник і звіт з практики.

Мова навчання: українська.