КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми

ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА СЕРВІСНА ДІЯЛЬНІСТЬ

ОПИС МОДУЛЯ


Назва дисципліни: Підприємництво та сервісна діяльність.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр: 1.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 150; кількість кредитів ЄКТС – 5.

Результати навчання:

знати: основи підприємництва та сервісної діяльності; загальні методи економічної оцінки підприємницької діяльності в сервісі; тенденції та перспективи застосування управлінських рішень при розробці концепцій розвитку і бізнес-планів сервісних підприємств; сучасну нормативно-правову базу і форми підприємництва в сервісі; сучасні способи і прийоми оцінки фінансового становища сервісного підприємства з метою прийняття стратегічних і поточних планів;

вміти: чітко викладати і аргументувати власну точку зору; працювати з науковою літературою та джерелами; застосовувати методики виробничо-технологічної та соціально-економічної оцінки підприємств; вирішувати типові завдання по постановці проблем конкурентного середовища на ринку сервісного обслуговування; поєднувати різнорідну управлінську інформацію в єдине ціле щодо фінансово-господарської діяльності підприємства в сервісній діяльності; створювати найпростіші системи і структури управління сервісної діяльності, використовуючи сучасні методики розрахунку вартості в передбачуваних формах бізнесу;

володіти: інформацією про організацію системи управління на підприємствах, установах та організаціях сфери обслуговування, професійною етикою в процесі прийняття рішень, бути компетентним у передових фахових питаннях.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 5, ПРН 7, ПРН 12, ПРН 16.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): управління змінами, проектна діяльність.

Зміст навчального модуля: Предмет і завдання дисципліни. Зміст підприємницької діяльності. Види підприємницької діяльності. Об’єкти і суб’єкти підприємницької діяльності. Сервісна діяльність як форма задоволення потреб людини. Підприємницькі ресурси, їх характеристика. Підприємницька ідея і прийняття підприємницьких рішень в сервісній діяльності. Модель цінності послуги. Життєвий цикл послуг. Нові технології в сервісній діяльності. Розробка і створення нових послуг. Започаткування власної справи. Імідж фірми. Підприємницький ризик і підприємницька таємниця. Оцінка єфективності підприємницької діяльності на ринку сервісного обслуговування.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1), курсова робота (семестр 1).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.