КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ЕЛЕКТРОННІ ПРИСТРОЇ ТА СИСТЕМИ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Енергетична електроніка.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестри: 6, 7.

Об’єм модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: основні принципи функціонування основних типів перетворювальних пристроїв та засоби підвищення їх якісних показників, методи побудови структур, схем перетворювальних пристроїв та систем керування;

вміти: провести топологічне проектування електронних приладів та пристроїв, виконувати розрахунки показників пристрою, що розробляється, вирішувати задачі схемотехнічного проектування різних типів перетворювачів енергії і розробки відповідних електронних систем керування;

здатен продемонструвати: здатність використовувати нормативні, методичні та довідникові матеріали при проектуванні силових перетворювальних пристроїв;

володіти навичками: розрахунку та налаштування силових перетворювальних пристроїв;

самостійно вирішувати: питання вибору типу перетворювального пристрою з заданими показниками.

Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 2, ПРН 10.

Необхідні навчальні компоненти (пререквізити, кореквізити і постреквізити): теорія електричних та електронних кіл; аналогова та цифрова схемотехніка; моделювання в електроніці.

Зміст навчального модуля: Некеровані випрямлячі. Керовані випрямлячі і ведені мережею інвертори. Перетворювачі змінної і постійної напруги. Автономні інвертори. Дворівневі і багаторівневі інвертори напруги. Активні випрямлячі. Перетворювачі частоти. Фільтро-компенсувальні пристрої і активні фільтри.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, дослідницький.

Методи контролю: усний, письмовий, лабораторний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 7), екзамен (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, питання для поточного контролю, питання для підсумкового контролю.

Мова навчання: українська.