КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Workshop «Fashion and digital просування брендів онлайн» до Дня факультету економіки та бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну

У рамках програми святкування Дня факультету економіки та бізнесу в Київському національному університеті технологій та дизайну відбувся Workshop «Fashion and digital просування брендів онлайн» від професійного бізнес-тренера Наталії Березенської (Founder, CEO та Creative Director у Fashionology і Fashion-PR) для студентів-магістрантів усіх економічних спеціальностей.

Воркшоп відвідали не тільки студенти старших курсів факультету економіки та бізнесу, а й багато викладачів, оскільки у програма тренінгу включала багато найновітніших технологій, методів та підходів просування брендів в сучасних умовах ведення бізнесу. Наталя Березенська поділилась власним досвідом у просуванні брендів он-лайн, розповіла багато цікавого із практики використання різноманітних маркетингових стратегій, у тому числі з використанням цифрових технологій просування брендів.

Щиро дякуємо шановній Наталії Березенській за насичений та цікавий тренінг, дружню атмосферу та можливість долучитись до практики сучасної fashion-індустрії. А також радо вітаємо її у нашому колективі в якості аспірантки кафедрі бізнес-економіки!

29.05.2017