КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ

Упровадження компетентнісного підходу в усіх аспектах освітньої діяльності сприяє забезпеченню стабільного зв'язку між результатами освіти і потребами ринку праці, що є важливим чинником для підвищення якості освіти.  Студенти вбачають в компетенціях основу подальшого успіху в професійній діяльності, викладачі - цільові орієнтири в своїй роботі, роботодавці - бажані і затребувані життям результати освіти, а державні органи, які здійснюють контроль якості освітньої діяльності, сприймають компетенції як норми в оцінюванні  якості результатів діяльності вищих навчальних закладів.

Професорсько-викладацький корпус кафедри економічної кібернетики та маркетингу приділяє велику увагу формуванню  професійних компетенцій у студентів – майбутніх маркетологів, особливо в сфері бізнесу   маркетинговій індустрії.

Практичним кроком в цьому напрямі стало відвідування студентами та викладачами  спеціальності «Маркетинг» у вересні 2017 року ХХІ  Міжнародної виставки  реклами та маркетингу «REX- 2017», що відбулася в Міжнародному виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза».

Виставка REX - єдина подія в Україні, що об'єднує всі напрямки рекламного ринку, які  зібрані в 4-х основних експозиціях: «Pro», «Outdoor&Indoor», «Event», «Digitalmarketing».

Виставка продемонструвала величезну зацікавленість з боку клієнтів в отриманні якісних та ефективних рекламних послуг. Оптимізація рекламних бюджетів призводить до більш продуманого вибору каналів просування продукції та підвищує вимоги клієнтів. Крім того, сьогодні зростає попит на усе нове, оригінальне та нестандартне.

Студенти-маркетологи відвідали спеціальні заходи виставки, побували в різних її павільйонах, мали можливість поспілкуватись з фахівцями провідних українських маркетингових компаній та набути певного досвіду і компетенцій у сфері своєї майбутньої діяльності.

 

12.10.2017