КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Налагодження партнерських зв’язків з роботодавцями на туристичних виставках елітних подорожей Deluxe Travel Market та 24 Туристичній виставці UITT: «Україна – Подорожі та Туризм»

Традиційно наприкінці березня у Києві відбувся цілий ряд щорічних профільних туристичних виставок, зокрема виставка елітних подорожей Deluxe Travel Market у форматі зустрічей B2B, учасниками якої цього року стали п'ятизіркові готелі, готельні мережі та курорти, туроператори, що надають послуги категорії «люкс», а також компанії, що спеціалізуються на оренді яхт, вілл, автомобілів і приватних літаків. Відвідувачами Deluxe Travel Market є запрошені особисто організаторами виставки професіонали туристичного бізнесу, представники кращих туристичних компаній України, які спеціалізуються на роботі з клієнтами «преміум» класу, займаються організацією заходів за кордоном (MICE, Incentive) або спеціалізуються на обслуговуванні бізнес-подорожей.

Серед запрошених гостей виставки Deluxe Travel Market була практик туристичного бізнесу та керівник туристичної компанії - к.е.н., доцент кафедри бізнес-економіки факультету економіки та бізнесу Костинець Валерія Володимирівна, яка в ході виставки провела ряд бізнес-зустрічей із представниками грецьких готелів всесвітньовідомих мереж Aldemar та Grecotel, а також з турецькими готельєрами Cornelia Golf & SPA Resorts, Ela Quality Resort Belek, Maxx Royal Hotels & Resorts, де, зокрема, було здійснено обговорення питань майбутньої співпраці стосовно стажувань та працевлаштування студентів Київського національного університету технологій та дизайну, які навчаються на освітній програмі «Туристичний бізнес», у даних готельних мережах.

Майже одночасно проходила в Києві й щорічна профільна туристична виставка «24 Туристична виставка UITT: «Україна – Подорожі та Туризм», яку відвідали студенти  факультету економіки та бізнесу, які навчаються за освітньою програмою «Туристичний бізнес» у супроводі доцента кафедри бізнес-економіки Костинець Валерії Володимирівни.

Протягом двох днів у діловій програмі туристичної виставки було передбачено ряд практичних профільних заходів, відвідання яких дозволило студентам здобути цілий ряд відповідних професійних компетенцій.

Так, студенти 3 курсу групи БМТБ-1-15 Анатолій Бардін, Олександр Шевцов, Людмила Федоренко, Дарина Шендра, Агнеса Єлісєєва взяли участь у практичному семінарі, присвяченому аналізу диференційованих та ексклюзивних туристичних послуг у Туреччині. Організатором заходу виступив відомий український туроператор TUI. В ході семінару студенти прослухали ряд важливої інформації стосовно самої країни, регіонів відпочинку, рекомендованих готелів та інших практичних нюансів, необхідних для ефективної діяльності майбутніх фахівців туристичного бізнесу.

У свою чергу, студенти 3 курсу групи БМТБ-1-15 Андрій Дуплік, Анастасія Шевель та Юлія Ісаченко відвідали презентацію туристичних об’єктів Сумської області – «Сумська область. Край, який надихає!», організатором якої виступила Сумська обласна державна адміністрація, відділ промоції та туризму. Після проведення презентації наші студенти висловили власну думку стосовно місця України на світовому ринку туризму.

Колеги товариства з БМТБ-1-15 Ірина Талько, Катерина Васильківська, Юлія Семка та Тетяна Андрійчук в ході відвідання виставкових стендів мали змогу познайомитися з представниками туристичного ринку України та дізнатися про основні тенденції його розвитку, а також відвідали профільні семінари, що стосувались організації туризму в Іспанії, Греції та Болгарії та дізнались про особливості відпочинку в кожній з цих країн.

Величезну зацікавленість наші студенти виявили під час участі у круглому столі «2018 – рік гастротуризму» Гастрономічні бренди України, маршрути. Організатором GastroTourismNetwork була Національна туристична організація України.

 

Безумовно, цей плідний день подарував нашим студентам-відвідувачам виставки позитивні емоції та гарний настрій!

05.04.2018