КНУТД СЕРЕД ТОП-100 КРАЩИХ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ШКІЛ СВІТУ
КНУТД

Київський національний університет технологій та дизайну
НОВИНИ, ПОДІЇ, ОГОЛОШЕННЯ
Поглиблення фахових компетентностей студентів факультету економіки та бізнесу на професійних заходах 25 Міжнародного туристичного салону «Україна» - UITM’2018

Вже стало доброю традицією відвідування у жовтні студентами факультету економіки та бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну щорічної профільної туристичної виставки - 25 Міжнародного туристичного салону «Україна» - UITM’2018.

Варто відзначити, що заходи туристичної виставки відрізняються наочністю, оригінальністю і несхожістю на інші форми навчання та по суті є інноваційною формою організації випереджувального додаткового навчання студентів ОП «Туристичний бізнес». Ані лекції, які супроводжуються мультимедійними презентаціями, ані наочний показ таблиць, діаграм або картосхем не можуть надати таких яскравих і живих уявлень і вражень як туристична виставка. Студенти факультету економіки та бізнесу завжди беруть активну участь у дискусіях, зустрічах з представниками туристичної бізнес-спільноти. Найбільш активні цікавляться можливостями працевлаштування в туристичних компаніях, які представлені на виставках.

Так, в діловій програмі цьогорічного туристичного салону було передбачено ряд практичних профільних заходів, відвідування яких дозволило студентам набути відповідних професійних компетентностей.  Студенти 3 курсу групи БМТБ-1-16 Юлія Тимошенко, Аліна Новікова, Катерина Подобна та Іномжон Ісмоілов взяли участь у засідання Круглого столу, присвяченого розвитку зеленого туризму в Україні. Організатором заходу виступила Українська асоціація активного та екологічного туризму. Під час засідання студенти разом із фахівцями обговорювали особливості створення та розвитку базової інфраструктури для успішного розвитку туристичних територій в Україні, а також утримання шляхів для активного туризму та їх значення для розвитку територій.

 

Студенти Валерія Городецька, Євгенія Гордєєва та Руслана Ємець відвідали панельну дискусію щодо розвитку гастротуризму в Україні як національної ідеї гостинності, організатором якої виступила Національна туристична організація України. Під час дискусії наші студенти висловили власну думку стосовно перспектив і можливостей розвитку гастрономічного туризму в Україні.

 

Студенти групи БМТБ-1-16 Катерина Пушкар, Марина Панченко, Юлія Мовчан, Ірина Селюк та Аліна Шафран стали активними учасниками дискусії «Брендинг дестинацій - ключовий елемент маркетингу території», яка пройшла в рамках туристичного салону.

Студенти 1 курсу, а також магістри МгМТБ-1-18 Олена Захарченко, Анастасія Філіпович, Анастасія Майорова, Нікіта Тукін та Денис Геньбач  в ході відвідання виставкових стендів мали змогу познайомитися з представниками світового туристичного ринку та дізнатися про основні тенденції його розвитку.

 

Студенти 2 курсу ОП «Туристичний бізнес» Владислав Поляков, Лінелія Дєєва, Анастасія Нижник, Альона Трибуналова, Марина Чернега, Марина Ганжа, Жанна Коваленко, Ірина Купрієць, Анна Шевченко  відвідали профільні семінари, що стосувались організації туризму в Єгипті, Туреччині, Шрі-Ланці, Мальдівах, а також дізнались про особливості організації турів Україною.

 

 

Оскільки туристичний бізнес, як і будь-який інший, не може ефективно функціонувати без реклами та успішної маркетингової стратегії, цьогорічний Міжнародний туристичний салон також зацікавив і студентів спеціальності «Маркетинг», які також відвідали виставку. Наші молоді експерти – майбутні маркетологи відзначили, що на виставці були представлені  найпопулярніші та найуспішніші туристичні компанії, які відразу виділялись, привертаючи увагу дизайном та масштабністю своїх стендів, а на яскравих моніторах демонстрували найефектніші кадри з пропонованих варіантів відпочинку.

 Студенти – майбутні маркетологи Олександр Баков, Катерина Лагута та Богдан Колісник відзначили стенди, на яких були представлені інкамінг-туроператори України та обласні адміністрації, які презентували власний регіон. Оформлення еко-стендів з картону отримало позитивні відгуки від захисників довкілля і креативних маркетологів, але дещо негативну оцінку в цілому - через схожість всіх компаній та різкий контраст на фоні масштабних та яскравих стендів іноземних представників.

Відвідування заходів туристичної виставки дозволило нашим студентам-маркетологам оцінити маркетингову складову 25 Міжнародного туристичного салону «Україна» - UITM’2018 та порівняти цю виставку з іншими подібними заходами в інших сферах економіки.

Безумовно, цей плідний день подарував нашим студентам-відвідувачам виставки позитивні емоції та гарний настрій, саме тому з нетерпінням чекаємо весняний UITT-2019 – обіцяли, що буде цікаво!

01.11.2018