КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Поглиблення фахових компетентностей студентів факультету економіки та бізнесу на професійних заходах 25 Міжнародного туристичного салону «Україна» - UITM’2018

Вже стало доброю традицією відвідування у жовтні студентами факультету економіки та бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну щорічної профільної туристичної виставки - 25 Міжнародного туристичного салону «Україна» - UITM’2018.

Варто відзначити, що заходи туристичної виставки відрізняються наочністю, оригінальністю і несхожістю на інші форми навчання та по суті є інноваційною формою організації випереджувального додаткового навчання студентів ОП «Туристичний бізнес». Ані лекції, які супроводжуються мультимедійними презентаціями, ані наочний показ таблиць, діаграм або картосхем не можуть надати таких яскравих і живих уявлень і вражень як туристична виставка. Студенти факультету економіки та бізнесу завжди беруть активну участь у дискусіях, зустрічах з представниками туристичної бізнес-спільноти. Найбільш активні цікавляться можливостями працевлаштування в туристичних компаніях, які представлені на виставках.

Так, в діловій програмі цьогорічного туристичного салону було передбачено ряд практичних профільних заходів, відвідування яких дозволило студентам набути відповідних професійних компетентностей.  Студенти 3 курсу групи БМТБ-1-16 Юлія Тимошенко, Аліна Новікова, Катерина Подобна та Іномжон Ісмоілов взяли участь у засідання Круглого столу, присвяченого розвитку зеленого туризму в Україні. Організатором заходу виступила Українська асоціація активного та екологічного туризму. Під час засідання студенти разом із фахівцями обговорювали особливості створення та розвитку базової інфраструктури для успішного розвитку туристичних територій в Україні, а також утримання шляхів для активного туризму та їх значення для розвитку територій.

 

Студенти Валерія Городецька, Євгенія Гордєєва та Руслана Ємець відвідали панельну дискусію щодо розвитку гастротуризму в Україні як національної ідеї гостинності, організатором якої виступила Національна туристична організація України. Під час дискусії наші студенти висловили власну думку стосовно перспектив і можливостей розвитку гастрономічного туризму в Україні.

 

Студенти групи БМТБ-1-16 Катерина Пушкар, Марина Панченко, Юлія Мовчан, Ірина Селюк та Аліна Шафран стали активними учасниками дискусії «Брендинг дестинацій - ключовий елемент маркетингу території», яка пройшла в рамках туристичного салону.

Студенти 1 курсу, а також магістри МгМТБ-1-18 Олена Захарченко, Анастасія Філіпович, Анастасія Майорова, Нікіта Тукін та Денис Геньбач  в ході відвідання виставкових стендів мали змогу познайомитися з представниками світового туристичного ринку та дізнатися про основні тенденції його розвитку.

 

Студенти 2 курсу ОП «Туристичний бізнес» Владислав Поляков, Лінелія Дєєва, Анастасія Нижник, Альона Трибуналова, Марина Чернега, Марина Ганжа, Жанна Коваленко, Ірина Купрієць, Анна Шевченко  відвідали профільні семінари, що стосувались організації туризму в Єгипті, Туреччині, Шрі-Ланці, Мальдівах, а також дізнались про особливості організації турів Україною.

 

 

Оскільки туристичний бізнес, як і будь-який інший, не може ефективно функціонувати без реклами та успішної маркетингової стратегії, цьогорічний Міжнародний туристичний салон також зацікавив і студентів спеціальності «Маркетинг», які також відвідали виставку. Наші молоді експерти – майбутні маркетологи відзначили, що на виставці були представлені  найпопулярніші та найуспішніші туристичні компанії, які відразу виділялись, привертаючи увагу дизайном та масштабністю своїх стендів, а на яскравих моніторах демонстрували найефектніші кадри з пропонованих варіантів відпочинку.

 Студенти – майбутні маркетологи Олександр Баков, Катерина Лагута та Богдан Колісник відзначили стенди, на яких були представлені інкамінг-туроператори України та обласні адміністрації, які презентували власний регіон. Оформлення еко-стендів з картону отримало позитивні відгуки від захисників довкілля і креативних маркетологів, але дещо негативну оцінку в цілому - через схожість всіх компаній та різкий контраст на фоні масштабних та яскравих стендів іноземних представників.

Відвідування заходів туристичної виставки дозволило нашим студентам-маркетологам оцінити маркетингову складову 25 Міжнародного туристичного салону «Україна» - UITM’2018 та порівняти цю виставку з іншими подібними заходами в інших сферах економіки.

Безумовно, цей плідний день подарував нашим студентам-відвідувачам виставки позитивні емоції та гарний настрій, саме тому з нетерпінням чекаємо весняний UITT-2019 – обіцяли, що буде цікаво!

01.11.2018