КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Пост-реліз VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління»

У Київському національному університеті технологій та дизайну  на початку квітня відбулась  VI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», яку було організовано кафедрою економічної кібернетики та маркетингу КНУТД спільно з Всеукраїнською громадською організацією «Українська асоціація маркетингу» та Хмельницьким національним університетом. Конференцію було присвячено святкуванню Дня факультету економіки та бізнесу.

Під час роботи конференції було розглянуто сучасні стратегії маркетингу, а також тактика їх реалізації. Учасники конференції мали можливість прослухати цікаві доповіді щодо використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингу, а також обговорити основні питання щодо проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльності.

У роботі конференції взяли участь студенти більш, ніж 12 ЗВО України: Київського національного торговельно-економічного університету, Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Національного авіаційного університету, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Запорізького національного університету, Української  державної академії залізничного транспорту (м. Харків), Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій, Коледжу мистецтв та дизайну КНУТД, Рівненського національного університету водного господарства та природокористування, Одеської національної академії харчових технологій.

Протягом роботи конференції тривав відкритий діалог та жваве обговорення актуальних питань щодо перспектив розвитку маркетингового управління у провідних компаніях, фірмах та підприємствах України.

Костянтин Селюнін, засновник компанії Kosa-service, поділився досвідом як відкрити власну справу. У своїй доповіді Костянтин підкреслив  основні  задачі, які  повинен ставити майбутній підприємець, щоб дослідити та розвинути свою бізнес-ідею, вибудувати історію свого підприємства, а також розробити бізнес-план.

Данил Усенко, директор з маркетингу компанії SONMAX      ,  у своїй доповіді розповів про сучасний стан ринку Інтернет-реклами, надав поради майбутнім Інтернет-маркетологам, зокрема щодо  продажів у соціальних мережах, які сьогодні можуть стати основним джерелом лідов, головне - правильно налаштувати таргетовану рекламу у Facebook та Instagram, створити креатив, що дійсно продає, і правильно проаналізувати результати кампанії.

Андрій Шевага, генеральний директор компанії Digital Consulting Group, у практичній частині свого виступу відповів аудиторії на такі питання:

-  які задачі може вирішити  digital та маркетинг в цілому, а де потрібна зміна продукту чи стратегії компанії;

- як повною мірою використовувати нові можливості цифрового маркетингу, та яким він буде завтра;

- чому  іноді ретельно спланована стратегія та комунікації не спрацьовують.

Альона Попова, бренд-менеджер, фрілансер, у своїй доповіді продемонструвала кейс з трансформації маркетингової стратегії, у якому показала, як визначати чітку логіку маркетингової стратегії, а також застосовувати на практиці методику розробки клієнтської цінності на основі правил життя бізнесу у цифровому форматі.

Ганна Лютько, сертифікований спеціаліст з YouTube, голова з контенту індійської компанії Emorphosys software solutions, засновник компанії Emorphosys Ukraine, випускниця КНУТД зі спеціальності «Маркетинг», розповіла, на що саме потрібно звернути увагу під час роботи з YouTube. Треба зазначити, що доповідь Анни  була дуже цікавою та викликала жваву дискусію.

Володимир Олейніков, директор з продажів та розвитку клієнтів відділу VIO Prom.ua, випускник КНУТД зі спеціальності «Менеджмент», розповів про  стан, проблеми та перспективи розвитку ринку електронної торгівлі в Україні. Визначив найбільш поширені бізнес-моделі українських електронних торгових площадок та порівняв їх з зарубіжними аналогами.

Наукові дискусії  учасників конференції  стали справжним підґрунтям формування інноваційних та креативних компетенцій майбутніх фахівців у сфері маркетингової діяльності підприємств та організацій різних галузей та сфер діяльності.

 

Висловлюємо щиру вдячність організаторам, учасникам та гостям конференції та сподіваємось на нові зустрічі!

08.04.2019