КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ВІДКРИТА ЛЕКЦІЯ ПРОФЕСОРІВ ШЕФФІЛД ХАЛЛАМ УНІВЕРСИТЕТУ ДЕВІДА ГРЕМА ТА ЯНА ЕЛСМОРА

5 вересня 2023 року відбувся надзвичайно цікавий і плідний захід у рамках нашої міжнародної співпраці! Відповідно до Угоди про співпрацю між Київським національним університетом технологій та дизайну  та престижним Університетом Шеффілд-Халлам (Sheffield Hallam University, Великобританія), підписаною в квітні 2022 року, ми мали можливість взяти участь у відкритій вебінар-лекції.

Ця лекція була спрямована на здобувачів вищої освіти та викладачів наших спеціальностей - 241 Готельно-ресторанна справа і 242 Туризм і рекреація. Ми отримали цінні знання та практичний досвід використання Програми віртуального управління готелем "HOTS" (Hotel Operations Tactics and Strategy) від видатних представників Шеффілд Халлам Університету: Девіда Грема (David Graham), який є керівником предметної групи з Менеджменту у сфері туризму та гостинності, і професора Яна Елсмора (Ian Elsmore) з кафедри Менеджменту туризму та готельного господарства.

Цей захід - продовження нашої попередньої успішної співпраці, деталі якої можна знайти за посиланням сайті Університету Шеффілд-Халлам: https://www.shu.ac.uk/news/all-articles/features-and-comment/hallam-staff-share-innovative-hotel-simulation-with-students-in-ukraine. Ми також раді поділитися новиною, що британські колеги розширили можливості для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти та всіх бажаючих отримати практичні навички використання ефективних інтерактивних технологій у сфері обслуговування.

За результатами вебінару, здобувачі освітньо-професійної програми туризму і готельно-ресторанного бізнесу отримали важливі навички застосування інтерактивних клієнтоорієнтованих технологій для формування сервісного продукту, а саме управління готельним комплексом, який відповідає вимогам споживачів. Ці навички не лише сприяють підвищенню ефективності сервісної діяльності, але й забезпечують високу якість обслуговування споживачів готельних послуг.

Важливість такого вебінару для формування професійних навичок у майбутніх спеціалістів в галузі готельного та ресторанного бізнесу важко переоцінити, оскільки знання та навички, набуті під час цієї події, дозволять нашим здобувачам:

  • розуміти потреби та очікування споживачів готельних послуг, що є ключовим фактором в сучасному господарюванні;
  • ефективно управляти готельним комплексом, забезпечуючи оптимальне використання ресурсів та підвищення прибутковості;
  • впроваджувати інноваційні інтерактивні рішення для поліпшення обслуговування клієнтів і створення конкурентної переваги;
  • забезпечувати якісний сервіс та задоволення клієнтів, що веде до позитивного репутації та лояльності споживачів.

Цей вебінар британських колег є не тільки можливістю набути важливі навички, але й підкреслює актуальність та сучасні тенденції у галузі гостинності та туризму. Він допомагає формувати наших здобувачів вищої освіти як висококваліфікованих спеціалістів, які готові відповідати на виклики цієї динамічної індустрії та сприяти подальшому розвитку готельного бізнесу на підгрунтті кращих світових практик.

Висловлюємо щирі слова подяки Девіду Грему та Яну Елсмору від усіх учасників вебінару. Нам дуже приємно було мати таку можливість розширити свої знання та навички разом з вами!

 

13.09.2023