КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ЗАСІДАННЯ НАУКОВОГО ГУРТКА «СТУДЕНТСЬКИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ КЛУБ «М-ТЕАМ»» НА КАФЕДРІ МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙНОГО ДИЗАЙНУ

23 травня 2024 р. відбулося чергове засідання студентського наукового гуртка «Студентський маркетинговий клуб «М-Теам» з теми: «Імплементація в навчальний процес закладів освіти теми дискримінації в рекламі».

Під час засідання гуртка обговорювались такі теми:

– повноваження Держпродспоживслужби у сфері реклами;

– здійснення контролю за рекламою та засобів її розповсюдження, зокрема в мережі «Інтернет» та соціальних мережах;

– практика звернень до суду, співпраця з громадськими організаціями щодо виявлення дискримінаційної (сексистської) реклами;

– підсумки роботи Держпродспоживслужби за 2023 рік щодо контролю за дискримінаційною рекламою за ознакою статі.

Варто наголосити, що принципи гідної та соціально відповідальної репрезентації людей, особливо коли ідеться про ґендерні ролі та стереотипи, завжди перебували в центрі уваги європейських інституцій та міжнародних організацій, таких як Європейська Комісія, Європейський Парламент, Організація Об’єднаних Націй під час розроблення стратегій, політик, програм, керівництв, проведенні досліджень та підготовці звітів тощо. 

Завдяки звіту та рекламним матеріалам, які люб’язно представила Держпродспоживслужба та Українська асоціація маркетологів України  здобувачі освіти спеціальності 075 «Маркетинг» отримали цікавий та корисний досвід регулювання рекламної продукції відповідно до світових та національних стандартів.

30.05.2024