На виконання Рішення Вченої Ради від 21 травня 2025 р., протокол № 3, на минулому тижні відбулося розширене обговорення освітньо-професійних програм, які реалізуються на кафедрі хімічних технологій та ресурсозбереження.
Предметом обговорення стали освітньо-профісійні програми бакалаврського рівня «Хімічні технології та інженерія», «Екологічний інжиніринг», магістерського рівня «Хімічні технології переробки полімерних і композиційних матеріалів». Також предметом обговорення було врахування зауважень експертів галузевої експертної ради щодо удосконалення акредитованої освітньо-наукової програми «Хімічні технології та інженерія».
В обговоренні взяли участь гаранти освітніх програм і члени груп забезпечення:
Вікторія ПЛАВАН, д.т.н., професор, завідувачка кафедри хімічних технологій та ресурсозбереження;
викладачі кафедри хімічних технологій та ресурсозбереження професори Надія СОВА і Володимир ХОМЕНКО;
доценти кафедри Ірина ЛЯШОК і Олена КРЮКОВА;
доктор філософії, старший викладач Оксана БУТЕНКО.
Предметом обговорення стали результати внутрішнього моніторингу якості освітніх програм, пропозиції стейкхолдерів щодо їх удосконалення, які були висловлені під час спільної участі в наукових форумах і виставках, Дні кар’єри і Ярмарку вакансій, екскурсій на підприємства та в інших заходах. Особливу увагу учасники обговорення приділили модернізації змісту ОПП, актуалізації програм відповідно до вимог ринку праці, інтеграції результатів наукових досліджень в освітній процес на засадах дотримання принципів академічної доброчесності і неприпустимості їх порушення учасниками університетської академічної спільноти.
На необхідності постійного удосконалення освітніх програм також неодноразово наголошувалось на спільних зустрічах з деканом факультету хімічних і біофармацевтичних технологій Тетяною ДЕРКАЧ.
В результаті обговорення було прийнято рішення врахувати пропозиції роботодавців щодо необхідності поглиблення знань майбутніх бакалаврів в області полімерного матеріалознавства і ввести в освітній процес дисципліну «Полімерне матеріалознавство». Крім того, було прийняте рішення збільшити обсяг викладання дисципліни «Функціональні полімерні композити» для майбутніх магістрів. З урахуванням досвіду реалізації освітніх програм екологічного спрямування інших закладів освіти та для покращення засвоєння дисциплін освітньо-професійної програми «Екологічний інжиніринг» було вирішено ввести зміни в перелік компонентів освітньо-професійної програми та їх логічну послідовність.
Сподіваємось наша робота сприятиме наданню якісних освітніх послуг і в подальшому забезпечить успішну акредитацію освітніх програм!
09.06.2025