КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Освітня програма 2018

ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ТА ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ

Рівень вищої освіти

другий (магістерський)

Профіль освітньо-професійної програми зі спеціальності 075 Маркетинг

Ступінь вищої освіти

магістр

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Перелік обов’язкових анотованих дисциплін здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньої програми ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ТА ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ

Кваліфікація

магістр з цифрового маркетингу та електронної комерції

Гарант освітньої програми:

Пономаренко Ігор Віталійович, к.е.н., доцент,

доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу Київського національного університету технологій та дизайну

Члени проектної групи:

Чубукова Ольга Юріївна, д.е.н., професор,

завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингу Київського національного університету технологій та дизайну

Подольна Валентина Вікторівна, к.е.н., доцент,

доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу Київського національного університету технологій та дизайну

Слишинська Вероніка Олегівна, студент

факультету економіки та бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну

Завідувач випускової кафедри економічної кібернетики та маркетингу

Чубукова Ольга Юріївна, д.е.н., професор

Каталог дисциплін вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

Програма практичної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 075 Маркетинг

Інформація про випускну кваліфікаційну роботу здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 075 Маркетинг

Перелік факультативних програм для спеціальності 075 Маркетинг рівня вищої освіти другого (магістерського) освітньої програми ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ТА ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ