КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

МАРКЕТИНГ. Маркетинг

ФАКУЛЬТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА БІЗНЕС-ДИЗАЙНУ

Галузь знань: 07 «Управління та адміністрування»

Спеціальність: 075 «Маркетинг»

Освітньо-професійна програма: «Маркетинг»

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) 

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙНОГО ДИЗАЙНУ

 

Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну:

01011 м. Київ, вул. Мала Шияновська (Немировича-Данченка), 2, навчальний корпус 4, ауд. 4-0606, 4-0610

Телефон для довідок: +38044-256-21-00

e-mail: 

Сторінка кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну 

Телеграм-канал кафедри із відповідями на найпопулярніші питання про навчання https://t.me/+gU1YpsEhnug1ZmJi

 

Загальна інформація:

Спеціальність 075 «Маркетинг» незмінно тримається у п’ятірці найбажаніших спеціальностей у вступників. Успіх підприємницької діяльності в сучасному світі залежить, насамперед, від розуміння вимог ринку, знання запитів та вподобань споживачів, здатності формувати стійкий попит на товари та послуги своєї компанії та забезпечувати її високу конкурентоспроможність. Вирішення цих завдань знаходиться у компетенції маркетологів. Жодна економічна та управлінська спеціальність не потребує таких різнобічних знань, як маркетинг: від математичних методів обґрунтування оптимальних рішень до тонкощів психології споживача, від найновіших комп'ютерних інформаційних технологій до поінформованості в тенденціях моди та дизайну. Тому не дивно, що саме маркетологи з їх надзвичайно широким світоглядом дуже часто займають пости керівників та віцепрезидентів компаній, а також інші найвищі посади. Дослідження українського ринку праці засвідчують, що фахівці з маркетингу затребувані в усіх галузях України, мають гідну заробітну плату та безліч спеціалізацій для самореалізації. Професійна діяльність майбутніх фахівців із маркетингу спрямована на: аналіз динаміки та структури ринку; дослідження поведінки споживачів; пошук шляхів взаємодії та комунікацій зі споживачами; визначення місць продажу товарів та їх привабливого оформлення; SMM, SEO, SMO, налаштуванням таргетованої реклами; створення рекламних повідомлень, розміщення контенту на сайтах; розроблення рекламних ідей, роликів, макетів, торгових марок та брендів; вибір ефективних шляхів реалізації продукції підприємства; розробку маркетингових планів; формування бюджету маркетингової діяльності та аналіз ефективності впроваджених маркетингових заходів.

Основний фокус освітньо-професійної програми «Маркетинг» це фундаментальне вивчення маркетингу як сучасної концепції управління бізнесом, набуття практичних навичок і вмінь щодо визначення специфіки діяльності ринкових суб’єктів у різних сферах та на різних типах ринків, розроблення маркетингових стратегій та формування управлінських рішень у сфері data-маркетингу, маркетингу в соціальних мережах, контент маркетингу з урахуванням вимог економічного середовища.

Освітні компоненти, що опанує здобувач освіти протягом навчання:

Оскільки маркетолог має розумітися на ринку та економічних відносинах, здобувачі вищої освіти вивчатимуть економіку України та міжнародну економіку, макро- та мікроекономіку, основи підприємництва.

Також здобувачі вищої освіти вивчатимуть філософію, політологію та соціологію, українську та зарубіжну культуру, іноземну мову фахового спілкування, вищу та прикладну математику, статистику, фінанси, менеджмент, економіко-математичні методи та моделі.

З-поміж фахових дисциплін здобувачі вищої освіти вивчатимуть такі освітні компоненти як маркетинг, управління поведінкою споживачів, маркетингові дослідження, психологія реклами, маркетингова товарна політика, маркетингове ціноутворення, маркетингові комунікації, міжнародний маркетинг, промисловий маркетинг, логістика тощо.

Докладно із предметною спрямованістю, компетенціями та змістом освітньо-професійної програми можна ознайомитися на сайті КНУТД у розділі «Освіта».

Приймальна комісія:

Правила прийому 

Адреса: 01011 м. Київ, вул. Мала Шияновська (Немировича-Данченка), 2, навчальний корпус 4, 2 поверх.

Телефон для довiдок: +38044-256-29-75

e-mail: 

 

Характеристика освітньої програми:

Освітньо-професійна програма

Маркетинг

Кваліфікація

Бакалавр маркетингу

Термін навчання

8 семестрів (3 роки 10 місяців)

Кредити ECTS

240

Форма навчання

денна/ заочна/ дистанційна

Результати навчання

Після закінчення курсу навчання бакалавр матиме:

Базові уявлення про сучасні методи маркетингової діяльності; комунікативні вміння; здатність самостійно розв’язувати наукові проблеми дослідження та розроблення маркетингової стратегії та стратегічного планування; здатність до організації управління маркетинговими роботами  на різних етапах; здатність розробляти перспективні та поточні плани маркетингової діяльності; здатність до письмової та усної комунікації іноземною мовою; уміння організовувати проведення діагностики стану ринку та середовища функціонування підприємства; уміння організовувати роботу виставок, ярмарок та інших комунікаційних заходів просування продукції на ринку.

Сфера працевлаштування

 

Маркетологи мають попит у різних сферах економіки. Фахівці-маркетологи можуть працювати на виробництві, у державному апараті, диджитал-агенції чи ІТ, громадських чи благодійних організаціях тощо. Також фахівці з маркетингу можуть бути консультантами, експертами, мати власне маркетингове агентство. На ринку праці особливо затребувані спеціалісти з диджитал-маркетингу, які можуть вести кілька клієнтів одночасно або долучатися до окремих проєктів.

Перелік професій для спеціалістів з маркетингу: маркетолог; диджитал чи інтернет-маркетолог; бренд-менеджер; еvent-менеджер; PR-менеджер; мерчандайзер; копірайтер; SMM менеджер; SEO спеціаліст; PPC спеціаліст; product-менеджер; артдиректор; менеджер з реклами; маркетолог-аналітик тощо.

 

Науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну допоможуть вам розвиватися різносторонньо та стати спеціалістом з широким колом знань, умінь і навичок у сфері сучасного маркетингу, якого радо зустрічатимуть на ринку праці.

На кафедрі маркетингу та комунікаційного дизайну активно впроваджуються та функціонують такі напрями діяльності:

 

програми міжнародної мобільності студентів (що дають можливість здобувачам вищої освіти додатково отримати якісну європейську освіту з маркетингового напряму підготовки, розширити свої знання у всіх сферах європейської культури);

 

міжнародне співробітництво – уможливлює доступ до міжнародних грантів та стипендій, спільних проєктів та конференцій із закордонними закладами освіти (це інтеграційний процес у сфері освіти, що надає можливість здобувачам вищої освіти брати участь у різноманітних освітніх або навчально-дослідницьких програмах);

 

міжнародне стажування здобувачів вищої освіти (це один із різновидів освітніх програм, які дуже популярні в усьому світі. Здобувачі вищої освіти мають можливість реалізувати свої амбітні плани, удосконалити знання іноземної мови, завести цікаві знайомства та ділові зв’язки);

 

– із 2004 року на кафедрі маркетингу та комунікаційного дизайну функціонує науковий гурток «Студентський маркетинговий клуб «М-Теам» (це сприяє розвитку наукового мислення та навичок дослідницької роботи у здобувачів вищої освіти та заохочує до наукового життя. Важливим завданням роботи наукового гуртка є зв’язок та обмін досвідом з науковими товариствами інших закладів освіти та бізнес-середовища);

– плідна співпраця з бізнес-партнерами;

працевлаштування випускників.

 

Для кожного здобувача вищої освіти навчання у КНУТД – це не тільки освітньо-науковий процес., це також активне творче студентське життя!

Завдяки послідовній організаційній та виховній роботі, що провадиться в університеті, здобувачі освіти завжди беруть активну участь у культурно-масових заходах, конкурсах та фестивалях, волонтерських акціях, форумах міського, всеукраїнського та міжнародного рівнів.

Також навчаючись в університеті студенти є активними учасниками всеукраїнських та міжнародних змагань, виграють кубки, та призові місця. У результаті спортивної діяльності вони розвивають внутрішні сили, дисципліну, витримку, підтримують здоровий спосіб життя, що є важливим для формування особистого успіху та професійної реалізації здобувача освіти.

У здобувачів вищої освіти є можливість опанування військової спеціальності. Здобувачі вищої освіти кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну мають можливість, навчаючись на 3 та 4 курсах, здобути військову освіту та отримати відповідний диплом державного зразка. На військову підготовку (на базі Київського національного університету технологій та дизайну, який здійснює військову підготовку здобувачів вищої освіти за програмою підготовки офіцерів запасу спільно з Національним університетом оборони України з подальшим присвоєнням офіцерського звання) можуть бути зараховані здобувачі освіти всіх форм навчання. Пройти військову підготовку, за бажанням, можуть як юнаки, так і дівчата.

Усіх здобувачів вищої освіти, які проживають у містах та населених пунктах за межами Києва та Київської області, забезпечено місцем проживання в гуртожитку, розташованому неподалік навчальних корпусів університету.

Після успішного завершення навчання випускники отримують диплом встановленого державного зразка за спеціальністю 075 «Маркетинг».

Здобувачі вищої освіти кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну, за результатами здобуття освітнього ступеня «бакалавр» мають можливість продовжити навчання в магістратурі за освітньо-професійною програмою «Комунікаційний маркетинг» та отримати освітній ступінь «магістр маркетингу».

 

Запрошуємо на навчання

до Київського національного університету технологій та дизайну!

НАГОЛОШУЄМО, що

Київський національний університет технологій та дизайну

за результатами вступної кампанії 2023 року

НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «МАРКЕТИНГ»

увійшов У ДЕСЯТКУ НАЙПОПУЛЯРНІШИХ УНІВЕРСИТЕТІВ!