КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA RU EN

Факультет управління та бізнес-дизайну

Олександра Володимирівна ОЛЬШАНСЬКА,

декан факультету управління та бізнес-дизайну, доктор економічних наук, професор

Адреса: м. Київ, вул. Немировича-Данченка, 2, навчальний корпус 4, кiмн. 4-0403, 4-0410, 4-0412

Контактний телефон: +38 044-256-21-45

e-mail:

Положення про факультет управління та бізнес-дизайну

Програма розвитку ФУБД

 

Сторінка ФУБД в  http:// facebook.com/febknutd

Профіль ФУБД в  https://www.instagram.com/knutd_feb/

Про факультет

Факультет управління та бізнес-дизайну Київського національного університету технологій і дизайну готує фахівців, здатних швидко адаптуватися до стрімких змін у розвитку суспільства в умовах глобальних викликів, компетентних у розв’язанні найскладніших проблем з різних сфер функціонування соціально-економічної системи країни, зокрема:

  • дослідження особливостей та механізмів функціонування ринку, вимірювання та прогнозування попиту та потреб споживачів, сучасних тенденцій розвитку глобального бізнесу;
  • розроблення конкурентоспроможної стратегії інноваційного розвитку підприємств на основі розуміння логіки розвитку та дизайну бізнесу;
  • застосування основ антикризового управління та бізнес-менеджменту в практиці господарювання та  реалізації смарт-інновацій;
  • розроблення балансів та цифровізація облікової й контрольно-фінансової діяльності, надання послуг з бізнес-консалтингу;
  • розроблення, та економічне обґрунтування маркетингових досліджень, дизайну комунікацій, організація рекламних медіа-заходів, презентацій, акцій;
  • практичне застосування теоретичних та експериментальних досліджень з фінансового менеджменту та інвестиційного консалтингу;
  • використання в практичній діяльності здобутих знань щодо основ підприємництва та комерційної діяльності, організації власної справи, механізму реалізації стартапів;
  • здійснення ґрунтовного аналізу зовнішньоекономічної діяльності в сучасних умовах інтеграції України у світовий економічний простір.

Місія факультету:

формування національної бізнес-еліти, що має креативний ресурс для створення та підтримання власного іміджу та розбудови сприятливого бізнес-середовища як в Україні, так і поза її межами.

Стратегічна мета діяльності:

полягає у забезпеченні високої якості надання освітніх послуг на засадах студентоцентризму, генеруванні та комерціалізації нових знань та інновацій, що сприятиме утвердженню та просуванню освітньо-наукового та підприємницького бренду  факультету.

Основні цілі та завдання:

- забезпечення теоретичної та професійної підготовки випускників та формування в них унікальних компетентностей на ринку освітніх послуг на основі упровадження освітніх програм нового покоління, які є конкурентними в сучасному європейському просторі вищої освіти та відповідають запитам стейкхолдерів;

- сталий розвиток науково-дослідницької діяльності кафедр факультету, просування наукового бренду факультету, створення та утвердження бізнес-школи як пріоритетний напрям розвитку кафедр;

- активна співпраця із зарубіжними партнерами щодо спільної участі у міжнародних дослідницьких програмах та грантових проєктах, програмах академічної мобільності;

- розвиток системи партнерської взаємодії кафедр факультету з підприємницьким сектором та державними установами на базі створеного на факультеті інформаційно-консультаційного центру бізнес-інновацій із метою  комерціалізації та трансферу  бізнес-проєктів.

Навчання на факультеті управління та бізнес-дизайну здійснюється за сучасними освітніми програмами на основі інноваційних підходів, технологій та методів навчання.

Факультет є активним осередком науково-дослідницької діяльності, постійно розвиває свій кадровий потенціал та виступає ініціатором створення платформ для наукових дискусій та розроблення інноваційних бізнес-проєктів.

Кафедри
Спеціальності та освітні програми, за якими здійснюється підготовка бакалаврів, магістрів та докторів філософії

Спеціальність

Освітні програми

Випускова кафедра

Шифр

Назва

Ступінь бакалавра

051

Економіка

Економіка міжнародного бізнесу

Кафедра смарт-економіки

Smart-економіка

Кафедра смарт-економіки

Біоекономіка

Кафедра смарт-економіки

071

Облік і оподаткування

Digital облік та податковий консалтинг

Кафедра цифровізації та бізнес-консалтингу

072

Фінанси, банківська справа та страхування

Фінанси, банківська справа та страхування

Кафедра фінансів та інвестицій

Цифрові фінанси

Кафедра фінансів та інвестицій

073

Менеджмент

Менеджмент

Кафедра управління та смарт-інновацій

Туристичний бізнес

Кафедра управління та смарт-інновацій

Управління проєктами та смарт-технологіями

Кафедра управління та смарт-інновацій

075

Маркетинг

Маркетинг

Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну

Digital маркетинг

Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну

076

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Підприємництво та комерційна діяльність

Кафедра підприємництва та бізнесу

IT-підприємництво

Кафедра підприємництва та бізнесу

Підприємництво та митно-логістична діяльність

Кафедра підприємництва та бізнесу

Міжнародні підприємницькі бізнес-проєкти

Кафедра підприємництва та бізнесу

281

Публічне управління та адміністрування

Публічне управління та адміністрування

Кафедра менеджменту та публічного адміністрування

Ступінь магістра

051

Економіка

Корпоративна економіка та міжнародний бізнес

Кафедра смарт-економіки

071

Облік і оподаткування

Міжнародний облік та бізнес-консалтинг

Кафедра цифровізації та бізнес-консалтингу

072

Фінанси, банківська справа та страхування

Фінансово-інвестиційний бізнес-консалтинг

Кафедра фінансів та інвестицій

073

Менеджмент

Бізнес-адміністрування

Кафедра управління та смарт-інновацій

075

Маркетинг

Комунікаційний маркетинг

Кафедра  маркетингу та комунікаційного дизайну

076

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Інноваційне підприємництво та управління Start-Up проєктами

Кафедра підприємництва та бізнесу

Ступінь доктора філософії

051

Економіка

Економіка

Кафедра смарт-економіки

073

Менеджмент

Менеджмент

Кафедра управління та смарт-інновацій

075

Маркетинг

Маркетинг

Кафедра  маркетингу і комунікаційного дизайну

076

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Кафедра підприємництва та бізнесу

  

ПРОФЕСІЇ

ЕКОНОМІСТ, ФАХІВЕЦЬ ЗІ СМАРТ-ЕКОНОМІКИ

Економіст – найпопулярніша в наші дні професія. Головною перевагою спеціалізації саме в галузі смарт-економіки є високий рівень попиту на таких фахівців, а її універсальність дає змогу знайти роботу в будь-якій сфері діяльності, будь-яких підприємствах або організаціях. Володіючи необхідним обсягом знань і умінь, можна розпочати і власну справу та бути впевненим, що вона стане прибутковою. Підготовка на бакалаврському рівні здійснюється за освітньою програмою «Смарт-економіка». Кафедра смарт-економіки 

ЕКОНОМІСТ, ФАХІВЕЦЬ З БІОЕКОНОМІКИ

Фахівець з біоекономіки – новітня нині професія, яка поєднує в собі економічний, хімічний та інформаційний напрями. Головною її перевагою є високий рівень попиту на таких фахівців, а її унікальність дає можливість знайти роботу в будь-якій сфері діяльності, будь-яких підприємствах або організаціях. Фахівець з біоекономіки – це професія, яка забезпечить майбутній розвиток людської цивілізації. Підготовка на бакалаврському рівні здійснюється за освітньою програмою «Біоекономіка». Кафедра смарт-економіки

ЕКОНОМІСТ-МІЖНАРОДНИК

Професія економіста-міжнародника, яку можна здобути, навчаючись на освітніх програмах «Економіка міжнародного бізнесу» (бакалаврський рівень) та «Корпоративна економіка та міжнародний бізнес» (магістерський рівень), завжди вважалася елітною, високооплачуваною, престижною. Вона дає чудову можливість у рамках професії побувати в багатьох країнах світу, вивчити їх економіку, дослідити рівень життя населення та інші аспекті. Дає широкі можливості міжнародної зайнятості та кар’єри в сфері економіки та бізнесу. Кафедра смарт-економіки

ФАХІВЕЦЬ З ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ

Професіонал у сфері публічного управління та адміністрування спроможний розв’язувати весь комплекс проблем державного та регіонального розвитку, місцевого врядування. Глибокі теоретичні знання, уміння системно та інноваційно мислити, здатність приймати ефективні рішення – характерні навички нового покоління управлінців муніципального, регіонального, загальнодержавного та міжнародного рівня, потреба яких на ринку праці з щороку тільки зростає. Підготовка здійснюється на бакалаврському рівні, освітня програма «Публічне управління та адміністрування», спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування». Кафедра управління та смарт-інновацій

МЕНЕДЖЕР

Менеджер – це дуже затребувана професія, і на кваліфікованих фахівців з ґрунтовними знаннями та високим професіоналізмом завжди є великий попит на ринку праці. Актуальність цієї професії полягає в її багатогранності. Випускники спеціальності 073 «Менеджмент» отримують комплекс фундаментальних знань, умінь і практичних навичок у різних сферах, зокрема в економіці, управлінні, маркетингу, смарт-технологіях тощо. На факультеті здійснюється підготовка висококваліфікованих фахівців на освітніх програмах «Менеджмент», «Управління проектами та смарт-технологіями» (бакалаврський рівень), а також «Бізнес-адміністрування» (магістерський рівень). Кафедра управління та смарт-інновацій

МЕНЕДЖЕР ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ

Менеджер туристичного бізнесу – це експерт, який займається організацією туристичних подорожей, утілює мрії кожної людини про відпочинок, який всі чекають з нетерпінням. Дослідження українського ринку праці засвідчують, що попит на менеджерів у сфері туристичного бізнесу останнім часом зростає. Менеджер туристичного бізнесу – це фахівець, який займається організацією, формуванням, продажем та обслуговуванням туристичного пакету клієнтів. Нині це одна з найзатребуваніша з професій в індустрії відпочинку та розваг. Підготовка здійснюється на бакалаврському рівні – за освітньою програмою «Туристичний бізнес», спеціальність 073 «Менеджмент»). Кафедра управління та смарт-інновацій

МАРКЕТОЛОГ

Маркетолог – перспективна професія з можливістю значного кар’єрного зростання. Маркетолог – це фахівець із дослідження ринку та потреб споживачів. Він оцінює, яка продукція буде користуватися попитом і чому, пропонує шляхи просування нового товару або можливості збільшення продажів уже наявних, збирає та аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкурентів, здійснює моніторинг галузі, організовує роботу дослідницької команди, з’ясовує переваги потенційних покупців, обробляє отриману інформацію, робить прогноз і готує рекомендації. Підготовка здійснюється на бакалаврському рівні – за освітніми програмами «Маркетинг» та «Digital маркетинг», на магістерському рівні – за освітньою програмою «Комунікаційний маркетинг». Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну

ФАХІВЕЦЬ З ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ

Є традиційні економічні професії, список яких очолюють, звичайно ж, найбільш популярні й затребувані спеціалісти – бухгалтер, податківець та аудитор. Вони здійснюють облік та аудит кожної господарської операції фірми або підприємства відповідно до закону, відстежують стан фінансів організацій, своєчасну сплату податків, безпосередньо контактують з усіх грошових питань з державними органами та керівництвом компанії. Без представників цих професій неможливо уявити ні крихітне підприємство, ні солідну організацію, ні контролюючі органи держави загалом. На бакалаврському рівні здійснюється підготовка висококваліфікованих фахівців за сучасною освітньою програмою «Digital облік та податковий консалтинг», на магістерському рівні – за освітньою програмою «Міжнародний облік та бізнес-консалтинг». Кафедра цифровізації та бізнес-консалтингу

ФАХІВЕЦЬ З ФІНАНСІВ, БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ ТА СТРАХУВАННЯ

Змусити гроші працювати звичайній людині самостійно досить важко. Надати грамотну кваліфіковану допомогу у такій важливій і потрібній справі може фахівець, який має знання і досвід у відповідній сфері, здатний розбиратися в грошових потоках та орієнтуватися як в економічній, так і в політичній кон’юнктурах. Саме такими фахівцями і є фінансисти, фахівці з банківської справи та страхування. Їх безпосередньою метою є збільшення капіталу через інвестування грошей у нерухомість, різні проєкти підприємства, прорахунок усіх можливих ризиків, розроблення фінансових стратегій тощо. На бакалаврському рівні здійснюється підготовка висококваліфікованих фахівців за освітніми програмами «Фінанси, банківська справа та страхування» та «Цифрові фінанси», на магістерському рівні – за освітньою програмою «Фінансово-інвестиційний бізнес-консалтинг», спеціальність 072 «Фінанси, банківська справа та страхування». Кафедра фінансів та інвестицій

ФАХІВЕЦЬ З ПІДПРИЄМНИЦТВА, ТОРГІВЛІ ТА БІРЖОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Фахівець у галузі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності – це управлінець нового покоління, який володіє унікальними інноваційними підприємницькими компетенціями, може працювати керівником та організатором промислових, комерційних, ІТ-підприємств, митно-логістичних, інвестиційно-консалтингових фірм, організацій різних форм власності, бути фахівцем у провідних українських і зарубіжних компаніях або успішно започаткувати власну справу.

Підготовка за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» здійснюється на бакалаврському рівні за сучасними освітніми програмами:

  • «Підприємництво та комерційна діяльність»;  
  • «IT-підприємництво»;
  • «Підприємництво та митно-логістична діяльність»;
  • «Міжнародні підприємницькі бізнес-проекти».

На магістерському рівні підготовка висококваліфікованих фахівців здійснюється за освітньою програмою «Інноваційне підприємництво та управління Start-Up проектами». Кафедра підприємництва та бізнесу

 

Деканат

ЄВСЕЙЦЕВА Олена Сергіївна, заступник декана з науково-педагогічної роботи

Телефон: +38 044-256-21-45

МАТЮХА Микола Миколайович, заступник декана з виховної роботи

Телефон: +38 044-256-21-45

БУДЯКОВА Олена Юріївна, заступник декана з науково-педагогічної роботи

Телефон: +38 044-256-21-45

МАЛЬОВАНА Мирослава Олексіївна, фахівець 1 категорії денного відділення

Телефон: +38 044-256-21-16

СЕРГІЄНКО Лариса Володимирівна, фахівець 1 категорії заочного відділення

Телефон: +38 044-256-21-91

Історія факультету

Факультет було створено у 1930 році при Київському політехнічному інституті шкіряної промисловості як «інженерно-економічний факультет». Деканом факультету був Саак Галустович Ісаак'ян (1884 р.н.). До складу факультету увійшли такі кафедри:

  • економіки та обліку (економіки та нормування праці) — завідувач професор Б. О. Чорний (1883 р.н.);
  • планування (планування і раціоналізації шкіряно-взуттєвої промисловості) – завідувач професор М. А. Шелонін (1897 р.н.);
  • економіки праці (статистики та економіки шкіряно-взуттєвої промисловості) – завідувач С. Г. Ісаак’ян;
  • соціально-економічна – завідувач професор І. М. Богуш.

Із 1934 по 1938 роки деканами інженерно-економічного факультету були: І. Л. Качер, М. Й. Гільман, І. М. Мікулінський, М. Д. Яковлєв, Г. І. Чернявський.

Із 1938 року, після реорганізації, до складу факультету входили кафедри:

  • економіки і планування промисловості – завідувач Й. Л. Славський;
  • організації та планування виробництва – завідувач Г. Ш. Месежніков.

Після Другої світової війни викладачі кафедр почали здійснювати підготовку інженерів-економістів для всіх галузей і виробництв легкої промисловості. Очолював факультет у цей період І. Л. Славський.

Із 1957 року на факультеті розпочато здійснення підготовки інженерів широкого профілю за спеціальністю «Економіка, організація та планування підприємств товарів широкого вжитку». Деканом факультету була призначена доцент Н. Г. Щукіна. До складу факультету в той період входили кафедри:

  • економіки та організації шкіряного та взуттєвого виробництва;
  • економіки та організації швейно-трикотажного виробництва.

Після реорганізації кафедр факультету за функціональною ознакою в 1965 році було утворено дві кафедри:

  • економіки (завідувач професор Г. П. Іспірян);
  • організації та планування (завідувач професор Н. А. Адамова).

У вересні 2011 року факультет отримав назву «Факультет економіки та бізнесу».

У період з 1965 по 2016 роки факультет очолювали: доценти – І. І. Скакунов, Л. Л. Алексєєва, О. Й. Сімонов, В. Д. Рожок; професори – В. С. Чмельов, Л. К. Яцишина, І. А. Ігнатьєва, О. В. Хоменко.

Із липня 2016 року факультет економіки та бізнесу очолює доктор економічних наук, професор Олександра Володимирівна Ольшанська.

У листопаді 2021 року факультет отримав назву «Факультет управління та бізнес-дизайну».

Сьогодні на факультеті створено всі необхідні умови для гармонійного розвитку студента, підготовки кваліфікованих фахівців відповідно до вимог сучасної світової економіки.

Наукові напрями факультету управління та бізнес-дизайну

НАУКОВА ШКОЛА: РОЗРОБКА ТЕОРЕТИЧНИХ І ПРИКЛАДНИХ ОСНОВ ЕКОНОМІКИ ВИЩОЇ ОСВІТИ, ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КАДРІВ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ

Науковий керівник – Іван Михайлович ГРИЩЕНКО, доктор економічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, заслужений працівник освіти України, лауреат Державної премії України у галузі науки і техніки

Напрями:

  • дослідження соціально-економічних процесів функціонування та інноваційного розвитку системи вищої освіти;
  • розроблення ефективних економіко-організаційних механізмів та фінансово-економічних моделей розвитку вищої школи;
  • обґрунтування теоретичних та практичних засад підготовки фахівців з комерційно-посередницької діяльності, їх галузева інтерпретація неперервної освіти.

Результати:

  • захищено 8 докторських та 10 кандидатських дисертацій;
  • опубліковано понад 280 науково-методичних праць.

НАУКОВИЙ НАПРЯМ: КІБЕРНЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ

Засновник наукового напряму – Ольга Юріївна ЧУБУКОВА, доктор економічних наук, професор, академік УАІ та АЕНУ, Лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки

Керівник наукового напряму – Ігор Віталійович ПОНОМАРЕНКОкандидат економічних наук, доцент

Напрями:

  • розроблення методичного забезпечення концептуального інформаційного моніторингу подолання невизначеностей граничних та ситуаційних станів розвитку державного сектору економіки та визначення критеріїв підвищення ефективності його функціонування;
  • створення дієвих інформаційних та координаційних інститутів для забезпечення оперативних та стратегічних контактів між державними органами управління та суб’єктами господарювання на основі принципів системно-ситуативного управління;
  • розроблення механізмів проблемно-діагностичного моделювання економічного розвитку підприємств легкої промисловості.

Результати:

  • захищено 1 докторську та 9 кандидатських дисертацій;
  • опубліковано понад 230 науково-методичних праць. 

НАУКОВИЙ НАПРЯМ: ОСНОВИ КОГНІТОЛОГІЇ

Засновник наукового напряму – Владислав Якович РУБАН, доктор технічних наук, професор, академік АТНУ, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки

Керівник наукового напряму - Галина Миколаївна КВІТА, кандидат економічних наук, доцент  

Напрями:

  • розроблення методичного забезпечення когнітивних процесів на засадах системно-ситуаційного моделювання  у просторі граничних ресурсів (знання та час), станів об’єктів розвитку (досконалість та небезпека) і часових ситуаційних станів (минулий, поточний та цільовий);
  • створення когнітивних систем для знання орієнтованого суспільства;
  • розроблення моделей когнітивного розвитку освітніх закладів.

Результати:

  • захищено 8 кандидатських дисертацій;
  • опубліковано понад 200 науково-методичних праць. 

НАУКОВИЙ НАПРЯМ: УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ З ВИКОРИСТАННЯМ ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ

Засновник наукового напряму – Володимир Давидович РОЖОК, доктор технічних наук, професор, академік УТА і МКА, заслужений діяч науки і техніки України

Керівник наукового напряму – Катерина Олексіївна ШІКОВЕЦЬ, кандидат економічних наук, доцент

Напрями:

  • розроблення наукових основ побудови стратегій розвитку підприємств легкої промисловості;
  • розроблення сучасних інструментальних методів управління підприємством, технологічними процесами виготовлення конкурентоспроможної продукції;
  • оцінка конкурентоспроможності продукції підприємств легкої промисловості;
  • розроблення концептуальних методів формування логістичної системи на підприємствах легкої промисловості.

Результати:

  • захищено 2 докторські та 10 кандидатських дисертацій;
  • опубліковано понад 200 наукових праць, з них 6 монографій, 6 навчальних посібників.
Зарубіжне партнерство

Факультет управління та бізнес-дизайну має налагоджені партнерські зв'язки з університетами Німеччини, Австрії, Польщі, Болгарії, Чехії, Угорщини, Словаччини, Китаю, Литви, Грузії, Азербайджану, Казахстану, Білорусі та інших країн світу.

Студенти та викладачі факультету мають високу академічну мобільність, беруть участь у Програмі «Еразмус+», у роботі міжнародних науково-практичних конференцій, зарубіжних стажуваннях та програмах обміну студентів та викладачів завдяки підписаним угодам з університетами-партнерами. Студенти факультету управління та бізнес-дизайну мають можливість отримання подвійного диплому в провідних європейських вишах.

Командою викладачів кафедри фінансів та інвестицій реалізується модуль проєкту напряму «Жан Моне» «Роль захисту споживачів фінансових послуг для фінансової стабільності в цифрову епоху: європейські підходи» (Role of Financial Consumer Protection in the Financial Stability in Digital Era: European Approaches). Мета модуля полягає в європеїзації інституціональної, організаційної та процедурної архітектури захисту прав споживачів фінансових послуг в умовах цифрової трансформації, що в кінцевому рахунку сприятиме фінансовій інтеграції та фінансовій стабільності України, і буде досягнута шляхом упровадження європейських студій у підготовку бакалаврів фінансово-економічного профілю.

Оголошено результати конкурсу Єврокомісії за напрямом Жан Моне

 

Університети-партнери факультету управління та бізнес-дизайну

Підписання угоди про співробітництво між Київським національним університетом технологій та дизайну та Вищою лінгвістичною школою у м. Ченстохові (Республіка Польща) 

Професорсько-викладацький корпус факультету управління та бізнес-дизайну являє собою колектив однодумців та фахівців, спроможних вирішити найважливіші завдання наукової, навчально-методичної, організаційної та виховної роботи, має достатній потенціал для розвитку креативного ресурсу,  підтримання власного іміджу та утвердження міжнародної репутації наукових шкіл та кафедр факультету.

Свою місію науково-педагогічні працівники факультету вбачають в актуалізації, генеруванні й популяризації знань та інновацій у галузі  економіки, менеджменту, фінансів, обліку та оподаткування, маркетингу, забезпеченні особистісного та професійного зростання студентів, підготовці їх як майбутньої ділової бізнес-еліти України, конкурентної як на вітчизняному, так і міжнародному ринку праці.

Саме тому, одним із важливих напрямів своєї діяльності професорсько-викладацький корпус факультету вбачає в організації та проведенні міжнародних науково-практичних конференцій, на яких наукові дослідження викладачів репрезентують специфіку сучасного етапу розвитку економіки України та світу загалом, зокрема аналіз концептів загальноекономічного, управлінського, фінансового, облікового, маркетингового, аналітичного напрямів  її становлення, формування та функціонування.

 

Студенти та викладачі факультету управління та бізнес-дизайну на Міжнародному науково-практичному семінарі  

Студенти

Надзвичайно цікавим і насиченим є життя студентів факультету. Вони  беруть активну участь у міжнародних та всеукраїнських наукових конференціях, конкурсах наукових студентських робіт та олімпіадах. За відмінне навчання та активну участь у громадському житті кращим студентам призначаються іменні стипендії Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, Київського міського голови, ради КНУТД.

Завдяки підписанню Меморандуму про співпрацю між Київським молодіжним центром та Київським університетом технологій та дизайну факультет управління та бізнес-дизайну є платформою для проведення регіонального конкурсу бізнес-планів для молоді міста Києва – LeaderShip

Розвиток та вдосконалення підприємницьких навичок у студентів відбувається також завдяки участі викладачів та студентів у проєкті Британської Ради в Україні «Creative Spark». Зокрема факультет є платформою для проведення численних тренінгових циклів, бізнес-інкубаторів та конкурсів стартап-проєктів не тільки для студентів факультету та Університету загалом, а також для молоді міста Києва в рамках  підписаного Меморандуму про співпрацю з Київським молодіжним центром Київської міської державної адміністрації.

STARTUP DAYS у Київському національному університеті технологій та дизайну

Для студентів факультету постійно організовуються тренінги та майстер-класи від представників провідних компаній та бізнес-структур. Проведення практичних занять роботодавцями значно підвищує рівень професійних компетентностей студентів та сприяє підвищенню їх конкурентоспроможності на ринку праці. Прикладом може слугувати проведення циклу лекцій від ADC School*UA, який було репрезентовано відомими креативними директорами провідних українських компаній.

Викладачі факультету використовують сучасні форми проведення занять, зокрема в умовах карантинних обмежень –  у режимі Open Air-лекцій  із запрошенням провідних спеціалістів та практиків з маркетингу, власників бізнесу та успішних підприємців.

Практико-орієнтоване навчання студентів факультету

На факультеті діють студентські наукові гуртки:

  • «Студентський конгломерат бізнес-ідей», «Інвестор», «Бухгалтер: науковець і практик», «Креативний менеджер», «Клуб маркетологів «M-TEAM», «Фінансовий аналітик», «Студентська туристична агенція», «Підприємництво та бізнес: крок до успіху». 

 

 

На факультеті активно працює студентське самоврядування.

Основними завданнями студентського самоврядування є:

  • забезпечення і захист прав та інтересів студентів;
  • сприяння науковій, навчальній та творчій діяльності студентів;
  • сприяння створенню належних умов для проживання та відпочинку студентів;
  • сприяння діяльності студентських гуртків, товариств та клубів за інтересами;
  • розроблення та втілення в життя студентських бізнес-проєктів;
  • організація співробітництва зі студентами інших навчальних закладів і молодіжними організаціями.

Актив студентського самоврядування бере активну участь у профорієнтаційних заходах та сприяє заохоченню учнів до наукової та громадської діяльності.

А також є ініціатором багатьох культурних, спортивних та благодійних заходів. Студенти активно подорожують країною, відкриваючи для себе нові міста та регіони. У цьому їм допомагає керівництво університету та студенти-учасники гуртка «Студентська туристична агенція».

Студентська мандрівка у місто Лева

Святкування видатних подій у житті країни та університету, зокрема День факультету, відбувається дружньо, весело та цікаво.

Святкування Нового Року  

Святкування Дня факультету

 

Ми професійні, креативні, інноваційні!

Приєднуйтеся до дружньої родини нашого факультету!