КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Тренінговий цикл «Бізнес в умовах війни: стан, потреби та стратегічні вектори розвитку» від стейкхолдерів та бізнес-партнерів факультету управління та бізнес-дизайну

У лютому студенти та аспіранти факультету управління та бізнес-дизайну Київського національного університету технологій та дизайну мали надзвичайну можливість дуже продуктивно провести навчальну практику. Незважаючи на надзвичайні складні часи, які переживає сьогодні Україна та кожний її громадянин, завдяки героїчній боротьбі наших славетних воїнів Збройних сил України, студенти та викладачі продовжують працювати, розвиватись та готувати наступне покоління високоосвічених, інтелектуальних, конкурентоспроможних фахівців-патріотів своєї держави, основна місія яких полягатиме в успішній повоєнній відбудові економіки країни та її успішній інтеграції у світовий економічний простір. Саме тому, з метою посилення практичної підготовки студентів та аспірантів, надання їм найсучасніших знань та компетентностей з організації та ведення бізнесу, навичок підприємництва, практичних основ маркетингової діяльності, менеджменту, управління фінансами, консалтингових послуг на факультеті управління та бізнес-дизайну було організовано тепер вже традиційний тренінговий цикл від провідних стейкхолдерів, бізнес-партнерів та підприємців «Бізнес в умовах війни: стан, потреби та стратегічні вектори розвитку». Тренінги відбувались також у рамках участі Університету в проєкті Британської Ради «Creative Spark», який спільно реалізується Київським національним університетом технологій та дизайну та Саутгемптонським університетом з Великої Британії. Варто зазначити, що до заходів мали можливість долучитися усі студенти з інших факультетів Університету.

8 лютого 2023 року тренінговий цикл розпочався майстер-класом з теми: «Управління соціальними проєктами в контексті міжнародної підтримки українського товаровиробника», спікером заходу виступила Марина Черняховська, менеджер з управління методами розширення ринку збуту маркетплейсу українських товарів «MADE WITH BRAVERY». У майстер-класі взяли участь студенти, аспіранти та викладачі університету. Робота відбувалася у змішаному форматі: через повітряну тривогу – в укритті Університету та в  режимі online з використанням технічних засобів ZOOM.

 

9 лютого 2023 року відбувся тренінг за темою: «Перспективи недержавного пенсійного забезпечення для молоді» від стейкхолдера кафедри смарт-економіки Ольги Лучної, директорки ТОВ «Перший адміністратор пенсійного фонду». Під її керівництвом ТОВ «ПАПФ» за результатами господарської діяльності за 2021 рік зайняло 1 місце (золото) з-поміж суб'єктів господарювання України у номінації «Фінансові показники успішної діяльності» та отримало статус «Лідер галузі 2020». Понад 100 студентів здобули знання щодо сучасного стану, майбутнього впровадження трирівневої системи пенсійного забезпечення, а також перспектив для молоді України.

 

14 лютого 2023 року відбувся бізнес-тренінг з теми «Тренди просування бізнесу в соцмережах у 2023 році», спікером якого виступила Наталія Дегтярьова, інтернет-маркетолог будівельної групи «Синергія». Студенти та аспіранти розглянули перспективи SMM-просування, розібралися в тому, які рекламні стратегії будуть актуальні у 2023 році. Попри важкі часи, коли вкрай складно передбачити, що буде далі, все ж варто зробити певні прогнози та адаптувати їх під поточні реалії. Бізнес-тренер виділила основні тенденції, на які варто звернути увагу для запуску успішної фейсбук- та інстаграм-реклами. Усі ці питанні викликали бурхливу змістовну дискусію.

15 лютого 2023 року студенти та аспіранти долучились до відкритої лекції-воркшопу з теми: «Стартап: ідея–прототип–пілот», спікером якої став Талят Бєлялов, завідувач кафедри підприємництва та бізнесу, доктор економічних наук, доцент, успішний підприємець та бізнесмен.

Талят Енверович – підприємець з понад 20-річним досвідом, який, крім власного бізнесу ТОВ «УКРЮГІМПЕКС», є співзасновником таких провідних вітчизняних компаній, як ТОВ «ТAKAVA», ТОВ «OkShina», ТОВ «ЮГ-Трейдинг», Кооперативу «Родинний добробут». Отже воркшоп було присвячено актуальним питанням започаткування власного бізнесу в умовах війни, зокрема порушено проблеми запуску власного стартапу, роз’яснення суті стартапу і чим він відрізняється від класичного бізнесу, перевірки бізнес-гіпотези та пошуку перших клієнтів. Варто наголосити, що воркшоп став важливим мотиваційним кроком для студентів, які мріють створити власну справу, поштовхом до спроби реалізувати власний інноваційний проєкт.

 

16 лютого 2023 року відбувся бізнес-тренінг з теми: «Виведення нових продуктів, послуг та відомих брендів на ринок», спікером якого виступив Віталій Ткаченко, співвласник маркетингової агенції Tkachenko&Myroniuk, консультант зі стратегічного маркетингу. Тренінг був наповнений кейсами та факапами з життя спікера, порадами студентам щодо майбутнього працевлаштування, ключових знань та вмінь для самореалізації. Після закінчення тренінгу, студенти поставили багато запитань, за найцікавіше з них спікер подарував сувенір.

 

16 лютого 2023 року відбувся практичний тренінг з теми «Страхування в умовах воєнного стану» з Олександром Бондарем, генеральним директором Страхової компанії «Мега-Поліс». Під час зустрічі керівник страхової компанії зазначив основні проблеми, особливості та напрямки розвитку страхового ринку України під час воєнного часу та бойових дій. На детальних прикладах було розглянуто сучасні практики страхових компаній та проаналізовано перспективи розвитку страхових послуг в умовах глобалізаційних процесів, пандемії та воєнного стану.

 

17 лютого 2023 року було проведено воркшоп за темою: «Як обрати свій напрям в ІТ?», спікером якого виступив Юрій Погребняк, проєктний та ресурсний менеджер компанії «ЕРАМ». Студенти оцінили переваги ІТ-сфери та поставили  запитання – яку професію IT обрати? Тож спікер спробував узагальнено розповісти про основні напрями, визначивши 12 найпопулярніших спеціальностей в IT. Студентам дуже сподобався воркшоп, вони отримали відповіді на всі свої запитання.

 

20 лютого 2023 року відбувся воркшоп з теми: «Сучасні тенденції криптовалютного ринку», підготовлений Олексієм Петрівським, керуючим відділенням «Акордбанк». Студенти отримали знання зі світової історії грошей та сформулювали висновки, що в розвинутих країнах широко почали застосовувати такий новий, інноваційний платіжний інструмент, як криптовалюти. Тож Україні також потрібно долучатися до світових тенденцій у цій галузі, упроваджувати ефективне використання цифрових грошей. Також обговорено різні погляди Національного Банку України, Міністерства фінансів, Уряду щодо статусу криптовалюти та ризиків, що виникають у цій сфері. Щиро дякуємо Олексію Петрівському за проведення воркшопу та за багаторічну співпрацю в цьому напрямі.

 

21 лютого 2023 року відбувся тренінг з теми «Облік і оподаткування діяльності резидентів «Дія Сіті» в умовах воєнного стану» з Костянтином Безверхим, експертом ГО «Інститут обліку і оподаткування», кандидатом економічних наук, доцентом. Обговорювали особливості обліку і оподаткування діяльності резидентів «Дія Сіті» в умовах воєнного стану. На детальних прикладах було розглянуто особливості діяльності резидентів «Дія Сіті». Виявлено переваги і недоліки режиму «Дія Сіті» як для суб’єктів господарювання, так і фізичних осіб.

21 лютого 2023 року проведено дискусійний workshop: «Макроекономічний прогноз розвитку України на 2023–2030 роки». Cпікер – Михайло Кухар, старший економіст «Економічні перспективи України», член штабу Українського уряду з підготовки макроекономічного прогнозу до 2030 року для МВФ, а також засновник та головний економіст Незалежної групи макроекономічного аналізу та прогнозування Ukraine Economic Outlook, викладач основного курсу макроекономіки, провідної Бізнес-школи України «МІМ-Київ», Visited professor Georgetown University (Washington DC) and Harvard University (Boston). Студентів та аспірантів було долучено до широкої дискусії щодо макроекономічних прогнозів післявоєнного відновлення України, зокрема: стабільності та перспектив освітньої сфери, якості вітчизняних освітніх послуг, конкурентоспроможності випускників закладів вищої освіти на міжнародному ринку праці, необхідних компетенцій, затребуваних на післявоєнному ринку праці, напрямів підприємництва, які будуть актуальними та затребуваними, розвиток сервісної економіки, майбутнього банківської системи, криптовалютного ринку, ринку цінних паперів та фондового ринку.

22 лютого 2023 року відбувся воркшоп з теми: «Оцінка відповідності у законодавчо регульованій та в законодавчо нерегульованій сферах», спікером якої виступила Наталя Терещенко, начальник науково-технічного відділу оцінки відповідності харчових продуктів, виробів, що контактують з харчовими продуктами, іграшок, парфумерно-косметичної продукції та продукції побутової хімії ДП «Укрметртестстандарт». Студенти й аспіранти ознайомилися з процедурою оцінки відповідності товарів та послуг вимогам нормативно-технічної документації, новинами в сфері стандартизації та сертифікації. Через небезпеку та згідно з рекомендаціями МОН України робота відбувалася в дистанційній формі у онлайн-режимі з використанням технічних засобів.

23 лютого 2023 року відбувся актуальний та цікавий онлайн-тренінг з теми: «Розробка та створення чат-ботів для бізнесу», спікером якого був Владислав Войтович, провідний експерт з управління цифровими каналами комунікацій та цифровий стратег Vodafone Україна, розробник тренінгових курсів з фінансової грамотності, чат-бот developer. Спікер наголосив, що розробка та впровадження чат-ботів є одним із перспективних напрямів диджиталізації та розвитку бізнесу в умовах сучасності, а також поділився особистим досвідом про початок кар’єри розробника чат-ботів, порадив студентам, які hard та soft skills будуть більш затребуваними в майбутньому. Студенти мали змогу ставити цікаві запитання та отримали відповіді.

24 лютого 2023 року відбувся онлайн-тренінг з теми: «Взаємодія класичного маркетингу з диджитал маркетингом для просування офлайн-бізнесу». Спікери – Наталія Марченко, провідний спеціаліст з маркетингу «SYNLAB-UKRAINE» і Лейла Ассіде, провідний маркетолог та співзасновниця рекламної агенції «Студія Бізнес Рішень».

На тренінгу було проведено порівняльний аналіз базових знань, якими необхідно володіти маркетологам та диджитал-маркетологам. Спікери зазначили, що в сучасних умовах висококваліфіковані фахівці у сфері маркетингу на постійній основі вдосконалюють власні вміння та навички з метою забезпечення конкурентних позицій на ринку праці.

Висловлюємо щиру подяку Іванові Грищенку, ректору КНУТД, академіку НАПН України, Оксані Моргулець, проректору з освітньої діяльності, Людмилі Ганущак-Єфименко, проректорці з наукової та інноваційної діяльності, Олександрі Ольшанській, декану факультету, які підтримують ідею вільного поширення знань серед здобувачів вищої освіти та долучаються до створення захопливого освітнього процесу для студентів та аспірантів факультету управління та бізнес-дизайну!

Працюємо на освітньому фронті заради Перемоги України!

09.03.2023