КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Теоретичні основи одержання волокон.

Тип модуля: вільного вибору студентів.

Семестр: 7.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: узагальненi положення, що стосуються властивостей волокноутворюючих полiмерiв та методiв їх регулювання; методи формування волокон; закономірності реології волокноутворюючих полімерних рідин; процеси в різних зонах при утворенні і деформуванні струменів; закономірності витягування, кондиціонування і термічної обробки волокон;

вміти: використовувати дані про основні закономірності одержання різних типів хімічних волокон, основних процесів хімічної технології, закони хімічної термодинаміки та кінетики, системного аналізу, з метою складання принципових схем виробництва, контролю та управління технологічного процесу.

Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 6, ПРН 9.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): фізика і хімія полімерів, контроль виробництва хімічних волокон, спеціальні технології хімічних волокон, загальна хімічна технологія.

Зміст навчального модуля: властивості волокноутворюючих полiмерiв та методи їх регулювання; способи переведення полімерів у в’язкоплинний стан; загальні закономірності реологічної поведінки полімерних рідин; методи формування волокон; процеси в різних зонах при утворенні і деформуванні струменів в процесі формування волокон; загальні закономірності операцiй орієнтаційного витягування, кондиціонування і термічної обробки волокон.

Види навчальних занять: лекції, лабораторні, консультації.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстративний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (індивідуальні  завдання, задачі, звіти по лабораторних роботах), тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 7).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.