Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Аналітичний контроль та оцінка якості продукції шкіряно-хутрового виробництва.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестри: 5, 6, 7, 8.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 540; кількість кредитів ЄКТС – 18.
Результати навчання:
знати: теоретичні основи і закони фундаментальних наук для практичного застосування одержаних знань; будову, властивості та первинну обробку сировини, сутність і закономірності процесів виробництва шкіри та хутра, якість використовуваних матеріалів, напівфабрикату та готової продукції;
вміти: застосовувати набуті знання у подальшому навчанні та професійній діяльності; будувати технологічні схеми отримання шкіри та хутра з необхідними властивостями, оцінювати якість використовуваних матеріалів, порівнювати властивості різних видів готової продукції;
володіти навичками: інтегрування базових знань у цілісні систематизовані уявлення; удосконалення технологічних схем виробництва шкіряно-хутрової продукції заданого асортименту;
здатен продемонструвати: системне мислення, загальну послідовність використання отриманих знань в практичній діяльності; уміння створювати технологічну схему виробництва шкіряно-хутрової продукції заданого асортименту.
Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 10, ПРН 13.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): загальна та неорганічна хімія, органічна хімія, якісний та кількісний аналіз, хімія і технологія шкіри та хутра, хімічна технологія матеріалів і продуктів шкіряно-хутрового виробництва.
Зміст навчального модуля: Сировина. Підготовчі процеси. Процеси дублення неорганічними та органічними речовинами. Хімічний аналіз і фізико-механічні випробування шкіри та хутра. Оздоблювальні процеси та операції.
Види навчальних занять: лабораторне, консультація.
Форма навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання, дослідницький.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.
Форми підсумкового контролю: залік (семестри: 5, 6, 7, 8).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальне завдання, тести, питання для поточного і підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.