Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Фізико-хімічні методи при розробці активних матеріалів електрохімічних джерел струму.
Типи модулів: вільного вибору студента.
Семестри: 5, 6, 7, 8.
Обсяг модулів: загальна кількість годин – 540; кількість кредитів ЄКТС – 18.
Результати навчання:
знати загальні відомості, класифікацію та маркування первинних та вторинних хімічних джерел струму, їх електричні, технічні та експлуатаційні характеристики; особливості роботи, будови, складу активних матеріалів, впливу домішок до активних матеріалів мангано-цинкових, повітряно-цинкових, повітряно-мангано-цинкових, срібно-цинкових, ртутно-цинкових, ртутно-кадмієвих, літієвих та резервних гальванічних елементів, свинцевих кислотних акумуляторів, нікель-кадмієвих, нікель-залізних, срібно-цинкових та срібно-кадмієвих акумуляторів;
вміти проводити фізико-хімічні методи дослідження активних матеріалів позитивних та негативних електродів хімічних джерел струму; застосовувати комп’ютерні методи до обробки результатів, подати завершену роботу у вигляді наукового звіту та доповіді на наукову конференцію;
здатен продемонструвати: набуті знання та вміння, а саме – підбирати та застосовувати фізико-хімічні методи дослідження активних матеріалів, що підходять до електрохімічного джерела струму певної електрохімічної системи, аналізувати одержані результати, робити висновки щодо придатності активних матеріалів для електрохімічних джерел струму.
Програмні результати навчання: ПРН 7, ПРН 10, ПРН 11.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):
загальна та неорганічна хімія, фізична та колоїдна хімія, електрохімія, виробнича практика, конструкційні матеріали та способи захисту від корозії.
Зміст навчального модуля: загальні відомості, поняття та класифікація первинних та вторинних хімічних джерел струму, їх електричні, технічні та експлуатаційні характеристики; особливості роботи, будови, складу активних матеріалів, впливу домішок до активних матеріалів первиннх та вторинних джерел струму; фізико-хімічні методи дослідження активних матеріалів позитивних та негативних електродів хімічних джерел струму.
Види навчальних занять: лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.
Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (завдання), тестовий, лабораторний.
Форми підсумкового контролю: залік (семестри: 5, 7), екзамен (семестри: 6, 8).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для модульного, поточного, підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.