Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Технологічні особливості переробки полімерів різної хімічної природи.
Тип модуля: вільного вибору студентів.
Семестри: 5,6,7,8.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 540; кількість кредитів ЄКТС – 18.
Результати навчання:
знати: теоретичні та практичні питання процесів переробки полімерів у вироби з заданим комплексом властивостей, технологію та обладнання виготовлення пластикової упаковки; виготовлення полімерної плівки;
вміти: розбиратись в апаратурному оформлення технологічних процесів; користуватись технологічними термінами та поняттями, виконувати розрахунки, пов’язані з витратами полімерів та допоміжних хімічних матеріалів, здійснювати розрахунки матеріального балансу різних типів технологічних процесів, моделювати хіміко-технологічні процеси одержання полімерних композиційних матеріалів в умовах науково-дослідної або проектної установи, виробництва для розробки технічного завдання, технологічного процесу, застосувати знання технології виготовлення пластикової упаковки, будувати технологічні схеми переробки різних видів полімерів, оцінювати ефективність виконання технологічних процесів і операцій.
Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 13, ПРН 8.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): загальна та неорганічна хімія, фізика і хімія полімерів, техно-хімічний контроль переробки полімерів, загальна хімічна технологія, технологія та устаткування переробки полімерів.
Зміст навчального модуля: класифікація наповнювачів та складових полімерних композицій, моделювання складу компонентів полімерних сумішей, класифікація пігментів та барвників для полімерних композиційних матеріалів.
Види навчальних занять: лекції, лабораторні, консультації.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстративний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (індивідуальні завдання, задачі, звіти по лабораторних роботах), тестовий, лабораторний.
Форми підсумкового контролю: залік ( семестри: 5,6,7,8).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.